استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

اجازه ندهیم نشاط انتخاباتی مردم با القائات آسیب ببیند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، بزرگترین حربه دشمنان برای تخطئه انتخابات کوبیدن بر طبل تقلب است، تاکید کرد: اجازه ندهیم جشن و نشاط انتخاباتی مردم با برخی القائات ناصحیح آسیب ببیند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از استانداري كهگيلويه و بويراحمد،ل اکبر نیکزاد در جمع خبرنگاران در یاسوج با ابراز خوشحالی از روند مراحل مختلف نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: شور و شوق انتخابات در این استان زبانزد است و مردم با عشق و علاقه زیادی خود را آماده برای رفراندمی سرنوشت ساز می‌کنند.

استاندار با بیان اینکه، در نقاط مختلفی از کشور که توفیق خدمت‌گزاری داشته‌ام حقیقتا شور و شوقی برای حضور در انتخابات به مانند مردم عزیز این استان ندیده‌ام، تصریح کرد: مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند چرا که این شور و نشاط کوبنده‌ترین مشت بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان است.

استاندار با اشاره به این مطلب که در سفرهای خود به مناطق مختلف این استان به خصوص مناطق دور دست از در صحنه بودن آنها درس‌های فراوانی گرفته‌ام، بیان داشت: بصیرت را نباید تنها در شهرها جست‌ و جو کرد بلکه باید به مناطق دور دست رفت و از آگاهی، تعهد، بصیرت و شور و شعف مردم این مناطق درس گرفت.

نیکزاد تصریح کرد: مردم برخی مناطق این استان که امکانات کمتری به آنها تخصیص یافته بیشتر از بسیاری مناطق توسعه‌ یافته کشور قدردان نظام و انقلاب هستند که این موضوع وظیفه ما را در قبال آنها سنگین‌تر می‌کند.

وی اظهار داشت: در هر حیطه‌ای از جمله انتخابات افکار و عقاید و نظرات مردم بسیار کارساز و ارزنده است و از همین رو صیانت از آراء آن‌ها وظیفه همه مسئولان و مجریان انتخابات است که ما در این استان با قوت و قدرت تمام مصمم به این امر هستیم.

استاندار از همه کسانی که دست‌اندرکار امور انتخابات بوده از جمله مسئولان و همچنین کاندیداها درخواست کرد تا به گونه‌ای سخن گفته و رفتار کنند که دشمنان نتواند از کلام آنها سوء استفاده کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.