رودهن/

رمز ماندگاری سپاه، ولایتمداری و برخورداری از روحیه جهادی است

فرماندار فیروزكوه گفت: رمز ماندگاری سپاه، ولایتمداری و برخورداری از روحیه جهادی است.

سعید افشار نادری' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی كارگزار هستیم و مسؤلیت ها امانتی در دست ماست.

وی با بیان اینكه رسم امانتداری خدمت خالصانه است، گفت: تكریم ارباب رجوع، مردم داری، گام برداشتن در راه خدا و خدمت به اسلام و مسلمین از جمله آموزه هایی است كه كارگزاران نظام باید آویزه گوش خود قرار دهند و نسبت به رعایت آنها اهتمام داشته باشند.

فرماندار فیروزكوه افزود: انقلاب شكوهمند اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته كه به بركت ایثار، فداكاری و جانفشانی آحاد جامعه، خون شهدا و رهبری مدبرانه و هوشمندانه امام راحل به دست آمده است و یكی از ثمرات آن تشكیل سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین می باشد.

وی ادامه داد: یكی از وظایف اساسی سپاه، صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است كه دشمنان از همان روز نخست استقرار حكومت الهی بر این سرزمین، به منكوب نمودن آن كمر همت بستند.

افشار نادری تصریح كرد: امروز معاندان نظام به شیوه های نوین جنگ نرم متوسل شده اند تا با سست نمودن اعتقادات، باورها و همه آنچه كه باعث تثبیت و تداوم نظام است، خیزش انقلاب به سوی آرمان های بلند آن را از حركت و تكاپو بیاندازند.

وی خاطرنشان كرد: به فرموده مقام معظم رهبری 'ماندگاری و توفیق سپاه و اینكه در قلب همه مردم جای دارد به خاطر آمادگی نظامی نیست، بلكه برخورداری از روحیه جهادی، ولایتمداری و به روز بودن در برابر توطئه های دشمنان رمز پایداری آن است' و لذا بر همه ماست تا از این دستاورد انقلاب به خوبی صیانت نماییم.

فرماندار فیروزكوه با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،گفت: روشنگری و بصیرت دهی به آحاد جامعه در جهت خنثی نمودن توطئه ها، رسالت امروز همه مسؤولان و نخبگان جامعه است تا دشمنان در استفاده سوء از این عرصه خطیر برای رسیدن به مطامع شوم خود مایوسگردند.

وی ابراز امیدواری كرد آحاد جامعه ایران اسلامی همانند راهپیمایی باشكوه یوم الله 22 بهمن، در این عرصه نیز حماسه ای دیگر بیافرینند و مشت محكمی بر دهان همه یاوه گویان بزنند./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.