کلاس امداد و نجات برای بانوان منطقه 4 برگزار شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5 طی هفته گذشته اقدام به برگزاری کلاس امداد و نجات برای بانوان ساکن در این ناحیه کرد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور آشنایی بانوان ناحیه 5 با کمکهای اولیه و امداد و نجات اداره اجتماعی و فرهنگی این ناحیه اقدام به برگزاری این کلاسهای آموزشی در سرای محله شهید باقری کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این کلاس آموزش فنونی در ارتباط با کمکهای موثری که هر فرد می تواند تارسیدن مصدوم به بیمارستان انجام دهد می توان نام برد.

زمانی تصریح کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان با وظایف آتش نشانها و آموزش نکات ضروری در راستای ایمن تر زندگی کردن اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5 با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اقدام به برگزاری برنامه آموزشی آتش و ایمنی در مدارس سطح ناحیه کرد.

حمید رضا میرابوطالبی رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی در ادامه اظهار داشت: به منظور ارتقای سرانه های آموزشی مدارس و افزایش میزان علاقمندی دانش آموزان جهت استفاده بهینه از فضاهای آموزشی طرح تجهیز کتابخانه مدارس به کتاب های علمی آموزشی فرهنگی و اجتماعی در 320 مدرسه منتخب اجرا شد.

میرابوطالبی خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای این طرح 27 عنوان کتاب فرهنگی و مذهبی شامل کتابهای پرسش از خدا شمیم شهادت مقام ادب تفسیر نفیس ،‌چشمه های معرفت، جلوه هایی از نور و غیره در دبیرستانها و هنرستانهای دولتی سطح منطقه توزیع شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار