"صد"، 100 دروازه سوي فرهنگ و هنر مي‌‌گشايد

"صد" عنوان مجموعه برنامه اي از گروه اجتماعي شبکه سوم سيماست که به تهيه کنندگي سيد جعفر بني هاشمي و مهدي غني ياري به واکاوي رويدادهاي فرهنگي هنري کشور مي‌پردازد.

مهدي غني ياري از تهيه کنندگان برنامه "صد" به

خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: مجموعه برنامه صد ضمن پاسخگويي به مطالبات مردم از عرصه فرهنگ و هنر اين مرز و بوم قرار است صد دروازه به سوي واکاوي صدها نمايش کتاب، نمايشگاه و.. بگشايد.

وي افزود: اين برنامه که بعد از مجموعه برنامه هاي هفت و 90 قرار است در فضايي هنرمندانه قدم در راه تلويزيون بگذارد، با حضور در ضيافت فرهنگ و هنر مسائل و مشکلات اين عرصه را واکاوي کند سعي دارد در قالب يک مجموعه برنامه ‌اي با رويکرد اجتماعي رويدادهاي فرهنگي و هنري هفته شامل حوزه هاي تئاتر، موسيقي، فرهنگ عمومي، کتاب، نشر و هنرهاي تجسمي مورد بررسي قرار دهد.

غني ياري اظهار داشت: در برنامه "صد" با حضور کارشناسي چون فريده پناه آذر در حوزه تئاتر، فرزام شيرزادي در حوزه ادبيات، عباس ثابتي در حوزه معماري، پرويز براتي در حوزه تجسمي و برخي از منتقدان و مديران فرهنگي و هنري کشور سعي خواهد شد مشکلات و ناهنجاري هاي حوزه فرهنگ و هنر ايران زمين مورد بازبيني و ارزيابي قرار گيرد.

وي خاطرنشان کرد: مجموعه "صد" در 36 قسمت 45 دقيقه اي تهيه شده که هر سه شنبه ساعت 22:15 به طور زنده از شبکه 3 روي آنتن خواهد رفت و اکبر کتابداري نويسندگي و دکتر فرشيد جعفري، سيد حامد محتشمي، صديقه اعلمي از مشاوران توليد برنامه "صد" بودند.

همچنين کارگرداني بخش گزارشي اين برنامه را مجتبي بيطرفان برعهده داشته است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار