ارومیه/

زیاده‌خواهی غربی‌ها موجب رودررویی ملت‌ها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زیاده‌خواهی و خودخواهی غربی‌ها ملت‌های دنیا را در برابر هم قرار می‌دهد.‌

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،یوسف شاکری در مراسمی که به مناسبت تجلیل از بسیجیان نمونه جامعه پزشکی استان در سالن ابن‌سینای دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بهترین اعمال نزد خداوند اعمالی است که در راه رضای خدا انجام گیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که با شعور و پشتوانه عقل و اراده همراه بود.

وی تصریح کرد: انقلاب بازگشت به خویشتن خویش بود و مسیر کمال به سوی خداوند از نوع دیدگاه‌ها و نگرش‌ها تحقق می‌یابد.

شاکری بزرگترین محنت و گرفتاری بر ضد شریعت را در زیاده‌خواهی دانست و تاکید کرد: زیاده‌خواهی و زندگی مجازی انسان را از هویت خود دور کرده و این بزرگترین عصبیت و نگرانی شیاطین به ویژه آمریکا است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین نکته اساسی در ناراحتی آمریکا و غرب در نوع نگاه‌های آنها عنوان کرد و گفت: ناراحتی‌های آنها از حرکت‌های طبیعی مردم نبوده بلکه نوع نگاه‌های زیاده‌خواهانه آنهاست که در درون آنها بوده و با زیرکی‌ها و فرافکنی‌ها خود را مواجه جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت دورانی است، اظهار داشت: پشتوانه این انقلاب از انبیا و اولیا خدا سرچشمه می‌گیرد که سال‌ها در اثر ناسپاسی و ناشکری و غفلت از خدا از آن دور شده بودیم و ملت‌های قدرتمند و زیاده‌خواه بر ما مسلط شده بودند اما بیداری و یکپارچگی مردم چشم طمع آنها را از این مملکت کوتاه کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.