لرستان/

مردم لرستان به شایعات گرانی توجه نکنند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: برخی افراد به دنبال شایعات گران شدن برخی کالاها هستند که مردم لرستان باید به آنها توجه نکنند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛حجت‌الله بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته شایعه گران شدن برخی اقلام مصرفی در سطح لرستان گفت: افرادی سودجو این روزها قصد سوء استفاده از فرصت‌ها را دارند و می‌خواهند اجناس خود را با گران‌ترین قیمت به دست مردم برسانند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و سوء استفاده افراد فرصت طلب 80 گروه بازرسی و نظارت ثابت و سیار در سطح استان مستقر شده‌اند، افزود: با وجود سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو اکنون ثبات قیمت بر بازار لرستان حاکم است اما برخی افراد فرصت‌طلب جو روانی مبنی بر افزایش قیمت انواع کالاها و خدمات در استان را ایجاد کرده‌اند که اکنون با حمایت ویژه مسئولان نظارتی و بازرسی هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کالا و خدمات مراتب را به شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان و کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده تخلفاتی آنها رسیدگی شود.

بیرانوند یادآور شد: هیچ تخلفی را از هیچ واحد صنفی قبول نمی‌کنیم و مطمئنا با تمام تلاش با آنها برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه از تمام مردم خواست هر نوع گرانی را سریعا با سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام کنند، تا نیروهای این سازمان با آنها برخورد کنند.

طی دو روز گذشته شایعه گران شدن برنج، قند و روغن در سطح لرستان پیچیده شد و برخی از مردم دست به خریداری‌های عجولانه زده‌اند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.