زنجان/ به

استقبال از خودوهای خارجی دراستان زنجان

در حال حاضر وضعیت فروش خودروهای خارجی در زنجان خوب است و استقبال از این نوع خودروها چشمگیر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار باشگا خبرنگاران؛رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان این مطلب گفت: با توجه به کیفیت مناسب خودروهای وارداتی و همچنین بالا رفتن توان مالی مردم، شاهد اقبال بازار زنجان به این نوع خودروها می باشیم.

قنبری افزود: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که خودروهای تولید شرکت‌های داخلی نیز در حال‌حاضر فروش خوبی دارند و می‌توان گفت که رونق خوبی در بازار وجود دارد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت انواع خودرو داخلی نیز قبل از نوروز دور از ذهن نیست،ادامه داد: با توجه به نوسان قیمت ارز در ماه‌های گذشته، احتمال می رود که قیمت خودرو نیز افزایش مجدد داشته باشند هرچند هنوز این اتفاق رخ نداده است.

 رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان به شایعه پیرامون ممانعت از تردد برخی از خودروها و تاثیر آن بر بازار خودرو نیز اشاره کرد و یادآور شد: هنوز موردی در این رابطه مطرح نشده و این موضوع تاثیر چندانی نیز بر بازار نداشته است

قنبری خاطر نشان کرد: بازار خودرو در ارتباط مستقیم با عرضه و تقاضا می باشد و در حال‌حاضر علی رغم عرضه نسبتا محدود خودروهای داخلی شاهد افزایش تقاضا هستیم که این موضوع نوید رونق بازار را در سال آتی می‌دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.