یاسوج/ در نشست مدیرکل زندان‌ها و کمیته امداد تصویب شد؛

پرداخت تسهیلات به زندانیان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به زندانیان آبرومند در کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد و زندان‌های این استان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا حیدری در نشست کارگروه بررسی روند پرداخت تسهیلات به زندانیان آبرومند کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کمیته امداد این استان همواره در مسیر حمایت از افراد نیازمند گام برداشته و در این راه اقدامات موثری را انجام داده است.
مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حفظ کرامت و آبروی انسان‌ها یکی از اصول و آموزه‌های دین مبین اسلام است که این مهم را کمیته امداد به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده که در این رابطه اداره‌ کل زندان‌ها نیز  هر گونه همکاری را در این زمینه انجام می‌دهد.
عبدالمجید فرهادی نیز در این نشست از تصویب مبلغ دو میلیارد و 250 میلیون ریال برای پرداخت به محکومین آبرومند در این استان خبر داد و بیان کرد: حمایت از زندانیان آبرومند که بدهکاری آنها عمدی نبوده، کاری انسانی و الهی است که کمیته امداد در راستای حمایت از محرومان آن را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 9 پرونده در این نشست بررسی شده و مقرر شد مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به آ‌نها پرداخت شود.
فرهادی ادامه داد: در سال جاری مبلغ 298 میلیون و 870 هزار ریال به شش نفر از زندانیان آبرومند پرداخت و از زندان آزاد شدند.
این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تشکیل و حفظ بنیان خانواده از مؤکدات دین مبین اسلام بوده که حمایت از زندانیان مالی غیر عمد و نیازمند گامی مؤثر در این زمینه بوده و کمیته امداد این مهم را از برنامه‌های مستمر خود در این استان قرار داده است.
وی عنوان کرد: آن‌گونه که امام راحل فرمودند حمایت از افراد محروم و نیازمند از رسالت‌های اصلی و افتخارات نظام اسلامی بوده که کرامت و آبروی یک مؤمن در آن بسیار اهمیت دارد و این موضوع از موارد مورد تاکید کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد است.
پرداخت 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به زندانیان آبرومند در کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل زندان‌های این استان تصویب و مقرر شد این مبلغ برای آزادی این افراد پرداخت شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.