با حضور 140 دانش ‏آموز

طرح استعدادیابی ورزشی مدارس بخش مرکزی تهران آغاز شد

طرح استعدادیابی مدارس بخش مرکزی تهران با حضور 140 نفر از دانش‏آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی پردیس آغاز شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران، طرح استعدادیابی مدارس بخش مرکزی تهران به همت مسئول استعدادیابی منطقه با حضور 140 نفر از دانش‏آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی پردیس در سالن والفجر آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران در مورد آغاز به کار این طرح ابتدا در پردیس و طی برنامه ‏های آتی مسابقات ورزشی در سطح آموزشگاه‏های بخش مرکزی تهران گفت: قصد داریم با اجرای این طرح در مرحله اولیه در مدارس دخترانه شهر پردیس و سپس در بومهن، استعدادهای ورزشی را در رشته شنا، دوومیدانی، آمادگی جسمانی، پرش، رزمی و دیگر رشته‏های ورزشی شناسایی کنیم.

علی‏رضا پرویزی ادامه داد: همچنین قصد داریم نسبت به پیشرفت این دانش‏آموزان در قالب تیم‏های حرفه‏ای اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین از برنامه‏های آتی، مسابقات ورزشی در سطح آموزشگاه‏های بخش مرکزی است که این امر با همکاری آموزش و پروش محقق می‏شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران افزود: استقبال از این برنامه در حد بسیار مطلوبی بوده و حقیقتاً استعدادهای درخور توجهی در منطقه موجود هستند که به حول و قوه الهی درصدد شناسایی آنها هستیم.

پرویزی تصریح کرد: سلیمان‏پور رئیس آموزش و پرورش بخش مرکزی تهران نیز در انجام و موفقیت این طرح نقش مهم و اساسی را ایفا می‏کند.

وی گفت: معلمان ورزش باید توجه داشته باشند که تمام مسابقات ورزشی آموزشگاه‏های سطح بخش مرکزی تهران باید طبق قوانینی که از سوی اداره ورزش و جوانان استان تهران ابلاغ می‏شود، انجام گیرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.