بهبود خدمات پزشکي قانوني در گرو تصويب نمودار سازماني

رييس سازمان پزشكي قانوني كشور گفت: عدم تصويب چارت جديد سازمان از جمله موانع بهبود ارايه خدمت در سازمان است كه اميدوايم با تصويب آن مشكل خدمت رساني به مردم در ابعاد كمي و كيفي رفع شود.

به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان پزشكي قانوني كشور؛ دكتر احمد شجاعي، رييس سازمان پزشكي قانوني كشور در جلسه شوراي قضاييي استان چهارمحال و بختياري كه شب گذشته برگزار شد، با اشاره به اهميت نيروي انساني در پيشبرد اهداف سازمان افزود: شرايط خاص كاري سازمان و فاصله قابل توجه دريافتي در پزشكي
قانوني و ساير دستگاه ها، علي رغم سختي كار در سازمان، زمينه ساز خروج نيروهاي كارشناس به جاي افزايش انگيزه جذب نيرو در سازمان بود كه با تصويب فوق العاده خاص اين مشكل تا حد قابل توجهي رفع شده است.
وي افزود: متاسفانه با وجود تصويب، فوق العاده خاص كاركنان پزشكي قانوني امسال اجرايي نشد اما اميد است با كمك و همكاري مسوولان در سال آينده زمينه اجراي آن فراهم شود.
رييس سازمان پزشكي قانوني كشور با اشاره به مشكل فضاي فيزيكي در مراكز پزشكي قانوني كشور تصريح كرد: براي رفع اين مشكل تلاش هاي بسيار ي صورت گرفته است كه اميدورايم با همكاري قوه مقننه و مجريه اعتبار مناسب براي بهبود فضاي فيزيكي موجود به پزشكي قانوني تخصيص يابد.
دكتر شجاعي با اشاره به تلاش صورت گرفته براي حل مشكلات سازمان در ساير بخش ها يادآور شد: علاوه بر رفع مشكلات ارتقاي كيفي فعاليت هاي سازمان از برنامه هاي مستمر و هميشگي است كه در سال آينده به شكل جدي تر دنيال مي شود، هر چند رفع مشكل نيروي انساني به اين امر سرعت بيشتري مي دهد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار