محمدزاده:

باید در هر وزن 3 گشتی گیر خوب داشته باشیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: روند کاری ما به گونه ای است که باید در هر وزن حداقل 3 کشتی گیر خوب را در اختیار داشته باشیم.

خلیل رشید محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: قصد داریم با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم شرایط را به گونه ای رقم بزنیم تا در هر وزن 3 کشتی گیر طراز اول داشته باشیم.

وی افزود: ما در این اردوی جدید کار را با نفرات کمتری شروع کرده ایم و احتمال دارد که در پایان اردو بازهم چند نفری از لیست کادر فنی خط بخورند و با زیرنظر گرفتن نوجوانان نفرات شایسته را از بیرون به اردو دعوت کنیم.

محمدزاده تصریح کرد: فرنگی کاران که امسال در اردو هستند نسبت به سال گذشته ضعیف هستند به طوری که حتی برخی از آنها با دویدن و تمرینات موازی بیگانه هستند که واقعاً ما کار سختی خواهیم داشت تا این کشتی گیران به شرایط ایده آل نزدیک شوند.

وی در پایان گفت: جا دارد در پایان بازهم از رنگرز و خادم تشکر کنم آنها در حد توان خود از ما حمایت های خوبی کردند و تاکنون هر آنچه را که خواسته ایم برای ما برآورده کرده اند به هر حال تمام تلاش مجموعه کادر فنی و مسئولان فدراسیون کشتی این است تا تیم ملی در مسابقات پیش رو موفق باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار