سه خبر از شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه

بهره برداري از تلفن گويا درسامانه تندرو3 ، برگزاري جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی سامانه ها و مناطق شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و تجديد ميثاق مدير و پرسنل سامانه 10 با آرمانهاي انقلاب وامام راحل (ره) از مهمترين اخبار اتوبوسراني طي اين هفته است.

فريد رزم آزما مشاور اجرايي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اهميت موضوع طرح تكريم ارباب رجوع و توجه ويژه به خدمت رساني به شهروندان از طرف سامانه 3 نسبت به تجهيز سامانه ياد شده به خط تلفن گويا طي اين هفته اقدام شد.

وي ادامه داد: تلفن گويا درسامانه تندرو3 به همت همكاران در واحد مخابرات ره اندازي شده و شهروندان محترم می توانند ضمن تماس با شماره تلفن های 77277172 ، 77494583 و 59و77449058 اطلاعات لازم را از طریق سامانه مذکور در یافت كنند.

برگزاري جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی سامانه ها

وي در ادامه از برگزاري جلسه هم انديشي مسئولان روابط عمومی سامانه ها و مناطق شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد گفت: جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی سامانه ها و مناطق شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت ايام دهه فجر طي اين هفته در در محل دفتر مدیریت سامانه 2 برگزار شد.

مشاور اجرايي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه خاطر نشان كرد: در جلسه ياد شده موضوعاتی از قبیل هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر ، اعلام برنامه های استقبال از بهار و همجنین شاخصهای جدید ارزیابی تکریم ارباب رجوع و رضایت شهر وندان،مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تجديد ميثاق مدير و پرسنل سامانه 10 با آرمانهاي انقلاب وامام راحل (ره)

رزم آزما در ادامه با اشاره به تجديد ميثاق مدير و پرسنل سامانه 10 با آرمانهاي انقلاب وامام راحل (ره) اظهار داشت: همزمان با ايام دهه فجر و سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مدير و پرسنل سامانه 10 به مظور تجديد ميثاق با آرمانهاي انقلاب وامام راحل (ره)طي اين هفته در مرقد مطهر امام (ره) حضور يافتند.

مشاور اجرايي شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه يادآور شد: مراسم ياد شده با استقبال عوامل سامانه 10 روبه رو شد و در آن ياد و خاطره امام راحل(ره) گرامي داشته شد./ز
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار