ساخت 265 کلاس توسط خیرین استان اصفهان

معاون اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت:‌60 پروژه با 265 کلاس توسط خیرین استان اصفهان ساخته شده است.

به گزارش

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ‌میرپور با اشاره به اینکه 60 پروژه با 265 کلاس توسط خیرین استان ساخته شده است بیان داشت: مجموع پروژه های تحویلی سال تحصیلی جاری به آموزش و پرورش استان 141 باب با 630 کلاس است.

وی افزود:‌برای این منظور بالغ بر 58 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی اداره کل نوسازی مدارس و همچنین مشارکت خیرین استان هزینه شده است.

وی یادآور شد،‌ مدارسی که 60 درصد اعتبارات ساخت آن توسط خیرین تامین شده باشد به نام خیر ثبت می شود.

میرپور گفت: میزان کمکهای جذب شده از سوی خیرین استان 40 میلیارد تومان بوده است.

وی تاکید کرد: در این میان با توجه به اقدام بزرگ و بی منت خیرین در ساخت وساز مدارس کار نگهداری فضاهای آموزشی بسیار مهم است که باید مورد توجه ویژه مدیران مدارس خیرساز استان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: باید برای مدیریت این مدارس از نیروهای توانمند و فعال بهره گرفته شود تا بتواند تعامل مناسبی با خیرین داشته باشند.

رضا محزونیه رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز با تاکید بر تعامل و همفکری مدیران مدارس خیرساز خیرین را قشری آگاه و توانمند دانست که با هوشیاری به سمت معامله با خدا گامهای موثری بر می دارند که ثواب اخروی برای فرد خیر و خانواده او دارد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدپور
۱۰:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
باسلام این جانب جوانی هستم بیکار چند وقت پیش یک گاوداری احداث نمودم که متاسفانه تمام گاوها در اثر بیماری از بین رفتند که الان من ماندهام با وامهایی که از بانک ها دریافت
کردهام ومتاسفانه به علت بیکاری قادر به پرداخت آنها نمی باشم لذا برای رضای خدا لطفا مرا کمک کنید.
ذیح اله
محمد پور
آخرین اخبار