همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی گشایش یافت

یازدهمین همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی امروز در سالن همایش های برج میلاد گشایش یافت .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر خردمند، دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه یازدهمین همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی طی سه روز از امروز 26 بهمن لغایت 28 بهمن در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می شود گفت : این همایش با هدف ارتقای آگاهی پزشکان عمومی و نیز ارائه تازه ترین دستاوردهای علم پزشکی برگزار خواهد شد .

دبیر اجرایی این همایش یادآور شد: یازدهمین همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی با حضور 3 هزار و 500 پزشک عمومی و 50سخنران از اساتید مجرب دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه این همایش به همت سازمان نظام پزشکی برگزار می شود تصریح کرد : یازدهمین همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی دارای 20 امتیاز مدون و 5 امتیاز غیر مدون می باشد.

وی تصریح کرد : آموزش تازه های ترک اعتیاد ، بیماری های پوست و مو ،احیاء قلبی و ریوی، کنترل فشار خون ،تغذیه و آشنایی با رژیم غذایی،تازه های گوش و حلق و بینی ،روش های درمانی ناتوانی جنسی ،نحوه برخورد با بیماری های عفونی و بررسی بیماری های شایع در اطفال از جمله محورهای همایش سه روزه می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : علاوه بر پانلی که روز اول با حضور اساتید در رابطه با اعتیاد ارائه خواهد شد برنامه هایی شامل تازه های اعتیاد برنامه غیر مدون و مباحث علمی پوست ،کودکان ،عفونی ،فشار خون ،تغذیه،گوش و حلق و بینی ،ناتوانی جنسی ،فوریتها و... نیز ارائه می شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار