سپاهان در تعقيب قهرماني/ راه آهن به ايستگاه سيزدهم رسيد

در هفته ي بيست و ششم ليگ برتر تيم سپاهان اصفهان در بازي خانگي خود توانست مقابل سايپا البرز بازي را با نتيجه دو بر يك به سود خود به پايان برساند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، نيمه اول بازي 2 تيم سپاهان و سايپا متعادل بود و هيچ گلي به ثمر نرسيد و شاگردان صالح در نيمه دوم بازي توانستند دروازه سپاهاني ها را باز كنند و يك بر هيچ از تيم سپاهان جلو بيفتند ولي در ادامه تيم سپاهان توانست با ارسال هاي بلند روي دروازه مهمان دو بار به گل برسد.
كريم انصاري فرد بازيكن تيم سايپا البرز در دقيقه 57 بازي با پاس محمد خيري توانست در زاويه مخالف زمين نخستين گل سايپا را به ثمر برساند كه اوت بلند حسن اشجاري بازيكن تيم سپاهان به سيد جلال حسيني رسيد كه او هم با شليكي تماشايي در دقيقه 68 بازي دروازه سايپا را باز كرد و بازي را به نتيجه تساوي يك- يك برساند و در ادامه كه در اشجاري را مجيد ايوبي بازيكن تيم سايپا البرز در دقيقه 81 بازي به اشتباه وارد دروازه خودي كرد و سپاهاني ها دومين خود را هم از آن خود كردند و پيروز ميدان شدند.
شايان ذكر است، محسن بنگر بازيكن تيم سپاهان، ابراهيم صادقي و مجيد غلام نژاد بازيكن تيم سايپا البرز از سوي عليرضا فغاني داور بازي كارت زرد دريافت كردند.
هم چنين رضا ناصحي بازيكن سپاهان در دقيقه 90 بازي از سوي داور بازي كارت قرمز گرفت و از زمين بازي اخراج شد.
گفتني است، بازي دو تيم سپاهان اصفهان و سايپا البرز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و حسن اشجاري بهترين بازيكن ميدان شد.
از اتفاقات ويژه اين ديدار مي توان گفت كه تماشاگران سپاهان بايد الگويي براي همه تيم ها باشند چرا كه آن ها بي وقفه تيمشان را تشويق مي كردند و كاري به حريف نداشتند و هيچ توهيني هم صورت نگرفت هم چنين مجيد صالح هم مورد استقبال اين تماشاگران اصفهاني قرار گرفت.
در ادامه عليرضا فغاني دستيار آلماني كرانچار را هم در دقيقه 76 بازي از كنار زمين اخراج كرد/
تيم سپاهان با برد خود مقابل سايپا با 52 امتياز هم چنان درصدر جدول قرار دارد و با پيروزي هاي پي در پي خود نشان داده كه جام را مي خواهد، هم چنين تيم سايپا البرز با باخت خود مقابل تيم كرانچار 31 امتيازي شد و در رده دهم جدول جاي گرفت.
*جدال بي نتيجه براي فرار از قعر جدول
شهرداري تبريز 1 مس سرچشمه 1
در ادامه ديدار بازي هاي هفته بيست و ششم ليگ برتر تيم شهرداري تبريز در بازي خانگي خود مقابل مس سرچشمه توانست بازي را با نتيجه تساوي يك يك به پايان برساند.
دو تيم پايين جدولي شهرداري تبريز و مس سرچشمه كه هر دو تيم براي رسيدن به بالاي جدولي به پيروزي احتياج داشتند در اين ديدار به تساوي رسيدند كه اين مسي ها بودند كه توانستند در نيمه اول بازي يك بر صفر از تيم شهرداري جلو بيفتند.
در ادامه خط دفاع در هم ريخته شهرداري و تاكتيك نداشتن اين تيم باعث شد كه اصغر مدير روستا سرمربي تيم شهرداري در نيمه دوم بازي تيمش را با تغيير تاكتيكي به زمين بازي بفرستد و كه در آخر هم توانست با اين تغييرات به گل مساوي با تيم مس سرچشمه برسد و بازي بدون برنده خاتمه يابد.

شايان ذكر است، محمد زينال خيري، كمال كاميابي نيا و بهنام بيرانوند بازيكنان تيم شهرداري تبريز از سوي محسن قهرماني از سوي داور بازي كارت زرد دريافت كردند و مجتبي محبوب مجاز بازيكن تيم مس سرچشمه بهترين بازيكن ميدان نام گرفت.

هر دو تيم دروازه بان هاي اصلي خودشان را به علت مصدويمت در بازي در اختيار نداشتند.

تيم شهرداري تبريز با 27 امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تيم مس سرچشمه نيز همچنان در رده آخر جدول جاي گرفته است.

*سلطان تساوي ها به باخت تن در داد

نفت آبادان 2 -راه آهن شهرري 1

در ادامه اين ديدارها تيم نفت آ‌بادان در بازي خانگي خود مقابل تيم راه آهن شهرري بازي را با نتيجه دو بر يك به پايان رساند كه با برد خود مقابل اين تيم با 33 امتياز در رده نهم جدول جاي گرفت.

در اين گزارش آمده است كه آباداني ها در زمين خود محلات زيادي انجام دادند و از موقعيت هاي گلزني خود به خوبي استفاده كردند و با به دست آوردن 3 امتياز خانگي خود اوضاع خود را درجدول رده بندي بهبود بخشيدند.

در دقيقه 10 بازي پاس حسين كاظمي به مجتبي شيري رسيد كه وي توانست با پاي چپ خود گل بازي را به نام خود ثبت كند و از تيم نفت آبادان جلو بيفتد كه در ادامه پاس پشت دفاع سيامك كوهنورد بازيكن تيم نفت آبادان به فونيكه سي رسيد و وي توانست گل تساوي تيمش را به ثمر برساند.

گفتني است ،سيامك كوهنورد بازيكن تيم صنعت نفت و محمدي زارعي و حسين كعبي بازيكنان تيم راه آهن به دليل خطا در زمين از سوي سعيد بخشي زاده داور بازي كارت زرد دريافت كردند همچنين امير طهمورثي بازيكن تيم راه آةن بعد از پايان بازي از سوي داور اخراج شد، لئون پاچاچيان هم بهترين بازيكن زمين شد.

تيم راه آهن شهر ري با باخت خود مقابل صنعت نفت آبادان با 28 امتياز به رده 13 جدول رده بندي سقوط كرد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار