سئوالات صریح خبرنگاران درباره ایران، معاون نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی را فراري داد

سئوالات صریح خبرنگاران مستقر در سازمان ملل درباره احتمال دست داشتن شبکه جاسوسی این رژیم در ترور دانشمندان هسته ای ایران، معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستیرا فراري داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، "سیلوان شالوم" که بعد از دیدارش با "بان کی مون"، دبیرکل سازمان ملل متحد، در جمع خبرنگاران مستقر در این سازمان حضور یافت در سراسر مصاحبه اش به متهم کردن ایران پرداخت و درباره سوریه و فلسطین نیز  مواضع تکراری این رژیم را طرح کرد.

خبرنگار پرس تی وی نیز مانند دیگر خبرنگاران از وی پرسید طبق گزارش اخیر شبکه ای بی سی آمریکا، شبکه جاسوسی شما به نام موساد با همکاری منافقین در ترور دانشمندان هسته ای ایران دست دارد و مقامات آمریکائی نیز از این موضوع اطلاع داشته اند اما
معاون نخست وزیر اسراییل پس از آنکه سئوال این خبرنگار را با دقت گوش داد و متوجه مضمون آن شد، هیچ پاسخی به آن نداد و با گفتن کلمه تشکر از جمع خبرنگاران خارج شد.
این اقدام معاون نتانیاهو که این روزها دور جدیدی از تبلیغات دروغین را متوجه ایران کرده اند، باعث تمسخر خبرنگاران مستقر در سازمان ملل شد.
اخیراً برخی از مقامات آمریکایی که نخواسته اند هویتشان علنی شود در گفتگو با شبکه خبری "ان بی سی" آمریکا اعتراف کرده اند که ترور دانشمندان هسته ای ایران با طرح ریزی و حمایت مالی موساد سازمان اطلاعاتی اسراییل و به دست هواداران گروهک منافقین صورت گرفته است.

دو مقام امنیتی آمریکا به خبرنگار شبکه ای بی سی گفته اند که دولت اوباما نیز از این ترورها اطلاع دارد ولی هر گونه همکاری در آن را نفی می کند.

شبکه خبری ان بی سی در خبر خود به نقل از تحلیلگران گفته است: این قبیل ترورها که تاکنون بیش از پنج بار در ایران رخ داده با پیچیدگی خاصی اجرا شده اند که به صراحت از دست داشتن سرویس های اطلاعاتی با تجربه حکایت دارند.

سیلوان شالوم همچنین در این مصاحبه خبری گفت در دیدارش با بان کی مون، نگرانی های رژیم صهیونیستی را از آنچه در خاورمیانه و به ویژه در سوریه می گذرد، طرح کرده است.

معاون نتانیاهو گفت: درباره گزینه هایی که برای فلسطین نیز داریم با دبیرکل سازمان ملل گفتگو کردم و گفتم تا زمانی که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد دولتی ائتلافی با حماس تشکیل دهد، حرکت به سوی جلو برای اسرائیل به منزله یک اشتباه است.

وی افزود نخست وزیر حماس دو روز پیش از تهران دیدار کرده و در کنار احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نشسته است که بار دیگر بر به رسمیت نشناختن وجود اسراییل تاکید و عنوان کرده بود هر چه در توان دارد به منظور ویرانی هر چه که در کشور (رژیم) ما وجود دارد، به کار خواهد برد./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار