لرستان/

نامزدهایی كه با استفاده از رانت و پول وارد مجلس شوند مشروعیت ندارند

دبیر كل جبهه پایداری ا نقلاب اسلامی گفت: برخی از كاندیداهای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی با استفاده از رانت و پول و ثروت قصد دارند وارد مجلس شوند كه این افراد از جانب مردم هیچ مشروعیتی ندارند و مردم اجازه نمی دهند نامزدهای وابسته به فتنه و جریان انحرافی وارد مجلس شوند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی افزود: مردم در پایتخت و مراكز استانها توجه كنند كاندیداهای فاسد و حامی جریانهای قدرت و ثروت در مجلس به عنوان خانه مردم لانه نكنند.

وی با بیان اینكه رای ندادن به معنای بی توجهی به نظام است تصریح كرد: مردم با ید رای خود را به افراد صالح و با بصیرت بدهند .

وی با اشاره به اینكه امیال شخصی و نفسانی انسان را در دنیا تحت تاثیر قرارمی دهد اظهار داشت : نظام اسلامی باید افراد با تقوا، و عاری از اختلاس، شهوت، شهرت، ثروت، مقام و منزلت را راس امور قرار دهد در غیر اینصورت نظام اسلامی محسوب نمی شود.

دبیر كل جبهه پایداری ا نقلاب اسلامی گفت: امروز امكانات بسیاری در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما بركت دوران قبل و اوایل انقلاب را ندارد.

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینكه برخی از موسسات فرهنگی كه با تابلوی اسلامی كار می كنند ، اقدامات ناشایست و غیر اخلاقی انجام می دهند افزود: جبهه پایداری در راستای مهیا كردن زمینه تقوای جمعی در جامعه از این اقدامات جلوگیری می كند.

وی اضافه كرد: ملت ایران با كنار گذاشتن مسایل قومی و قبیله ای و ایجاد همدلی و برادری گامی در راستای تحقق وحدت اسلامی بردارند.

وی افزود: ایجاد تقوای جمعی در جامعه یك ضرورت است و در این راستا اقشارمختلف جامعه همگام در تبلور تقوای انسانها تلاش كنند.

وی با اشاره به اینكه دشمن در تاریكی ها سو استفاده می كند افزود : تشكیل جبهه پایداری با هدف شفاف كردن مسایل روز نظام در جهت شناسایی و معرفی دشمنان داخلی و خارجی بوده است./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.