سفرنامه حج وی‍ژه نوجوانان منتشر شد

سفرنامه حج ویژه نوجوانان با عنوان «از این خانه به آن خانه» منتشر شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم،‌ انتشارات قو از اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران با ده‌ها عنوان کتاب در بخش بازارچه کتاب نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان حضور یافته است.

این ناشر مجموعه علوم را در 10 جلد ویژه معرفی اعضای بدن حیوانات و کارکرد هر یک از آنها در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده است ضمن اینکه یکی از کتاب‌های عرضه شده توسط این ناشر یعنی «تو بزرگی من کوچک» دارای جایزه اول ادبیات آلمان در زمینه داستان کودکان است.

«شروع یک روز شاد و موفق برای دانش‌آموزان» از دیگر کتاب‌هایی است که توسط نشر قو عرضه می‌شود. این کتاب شامل تمرین‌هایی برای دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی می‌باشد.

انتشارات قو در زمینه کتاب‌های مذهبی کودکان نیز فعالیت‌های چشمگیری دارد به طوری که کتاب ارزشمند «از این خانه به آن خانه» که شامل سفرنامه حج می‌باشد از سوی این ناشر بارها تجدید چاپ شده و با استقبال خوب بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز روبروست.

«عاشورایی‌ها» و مجموعه داستان‌های «دیو کوچولو و بچه آرام» از دیگر آثار این ناشر هستند که کودکان و نوجوانان می‌توانند آنها را از نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان تهیه کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.