معتاد زندانی سارق اصلی سرقت‌های داخل خودرو در همدان بود

پس از بررسی صحنه‌های سرقت داخل خودرو و استفاده از منابع اطلاعاتی توسط پلیس آگاهی، سارق معتاد در زندان شناسایی و به 17 فقره سرقت داخل خودرو داخل خودرو اعتراف کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس در همدان، به دنبال وقوع سرقت‌های داخل خودرو در سطح شهر همدان مأموران پلیس آگاهی انتظامی استان این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در حین انجام تحقیقات از منابع اطلاعاتی مشخص شد فردی معتاد اقدام به سرقت داخل خودرو می‌کند.

این گزارش می‌افزاید، مأموران پس از شناسایی محل سکونت فرد مذکور با دستور مقام قضایی برای جلب وی اعزام که خانواده‌اش اظهار داشتند که وی به اتهام کشف مواد مخدر در زندان است.

پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع قضایی نامبرده از زندان تحویل و در بازرسی از خودروی وی که در پارکینگ منزل نگهداری می‌شد تعدادی مدارک مسروقه کشف شد که در نهایت متهم در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشود و به 17 فقره سرقت داخل خودرو معترف شد.

با راهنمایی متهم تمام محل‌های سرقت مورد تأیید قرار گرفت و شکات شناسایی و پس از تشکیل پرونده به همراه طرفین به دادسرا اعزام شدند که سارق از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.