لانه موشها پاكسازي شد

شهردار ناحیه 2 منطقه 10 از اجرای عملیات پاکسازی نهرهای سرپوشیده با تلاش واحد خدمات شهری شهرداری منطقه خبر داد.

رضا رجب زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبنرگاران با بیان این مطلب افزود:‌در راستای حذف آلودگی های محیطی و همچنین جلوگیری از مشکل ابگرفتگی عملیات پاکسازی نهرهای سرپوشیده از طریق عملیات لجن کشی و شستشو در خیابان خوش و رودکی و جیحون بویژه در تقاطع های آنها با تلاش اداره خدمات شهری شهرداری منطقه امروز 25 بهمن انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به برچسب کنی درسطح محدوده اظهار داشت: به منظور پاکسازی سطح دیواره ها و همچنین حذف آلودگی های بصری و به منظور حفظ و نگهداری نما و منظر شهری این اداره نسبت به اجرای عملیات پاکسازی و برچسب کنی درخیابان دستغیب اقدام به عمل آورد.

رجب زاده تصریح کرد:‌در راستای خدمت رسانی به شهروندان عملیات لکه گیری نوشته های روی کرکره های املاک تجاری واقع در خیابان های خوش و کارون انجام شد و این عملیات توسط عوامل پیمانکار و با نظارت کارشناس مربوطه صورت گرفت.

شهردار ناحیه 2 منطقه 10 خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و نگهداری نما و منظر شهری این اداره نسبت به رنگ آمیزی المانهای شهری از جمله پایه تابلوهای ترافیک در مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید نواب صفوی حدفاصل کمیل تا هاشمی اقدام کرد./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار