لرستان/

برخی داوطلبان در لرستان،به قصد خدمت وارد کارانتخاباتی نشده اند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برخی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان،به قصد خدمت وارد کار انتخاباتی نشده اند .

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

جعفر بدری اظهارکرد:شماری از نامزدهای انتخاباتی درصدد برآمده اند که از امکانات دولتی واعتبار مدیران اجرایی درجریان انتخابات سوء استفاده کنند که با مداخله به موقع دستگاههای نظارتی از وقوع این قبیل تخلفات جلوگیری شده است .

وی ادامه داد: رفتارهایی که از برخی داوطلبان دیده شده نشان می دهد که به قصد خدمت وارد کار انتخاباتی نشده اند .

بدری بیان کرد: با وجود اینکه آیین نامه اجرایی قانون انتخابات تبلیغات پیش از موعد را ممنوع کرده و لیکن بسیاری از داوطلبان نمایندگی از مدتها قبل با دعوت به تجمع از هواداران خود را وارد میدان تبلیغات انتخاباتی کرده اند .

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: گرچه تبلیغات پیش از موعد جرم محسوب نمی شود ولیکن نشانه عدم التزام وپایبندی به قانون است، کسی که میخواهد مسئولیت خطیر قانونگذاری درکشور را به عهده بگیرد در وحله اول خود باید پایبند به قانون باشد.

وی از مدیران دولتی خواست از همراهی با نامزدهاوشرکت در تجمعات تبلیغاتی آنها خودداری کنند هرگونه تبعیض در انجام وظایف قانونی وارائه خدمات به مراجعین پیگرد قانونی خواهد داشت .

رئیس کل دادگستری استان به نامزدهای انتخاباتی هشدار داد هرگونه تبلیغات مخرب ، شایعه پراکنی وایجاد شبهه و تردید و تشویش اذهان مردم نسبت به نهادهایی که مسئولیت اجرایی و نظارت بر انتخابات را به عهده دارند جرم محسوب شده و واحدهای انتظامی وامنیتی مکلفند فورا این قبیل اقدامات را به مراجع قضایی گزارش کنند./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.