با حضور استاندار خراسان رضوي؛

هتل نورالرضا دانشكده فني شهيد بهشتي در مشهد كلنگ زني شد

كلنگ احداث هتل نورالرضا دانشكده فني شهيد بهشتي اردكان باحضور محمود صلاحي در مشهد بر زمين زده شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ محمود صلاحي استاندار خراسان رضوي در مراسم كلنگ زني اين پروژه اظهار داشت: مشهد به بركت وجود بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) سالانه ميزبان بيش از 25 ميليون زائر است به همين جهت بيش از 50 درصد از هتل هاي كشور در اين شهر وجود دارد.


وي افزود: خدمت به زائران بارگاره منور رضوي مصداق عمل صالح است و همه مسوولان و مديران دستگاه ها بايد در راه خدمت صادقانه و بي منت به زائران تلاش كنند.


وي با بيان اينكه كسب معرفت ائمه اطهار(ع) و آشنايي با شيوه زندگي آنان يكي از راه هاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان است، تصريح كرد: بايد براي تحقق اين امر تلاش و برنامه ريزي هاي دقيق صورت بگيرد.


شايان ذكر است اين پروژه در منطقه پنج شهرداري مشهد و در جوار حرم ملكوتي امام رضا(ع) در دو فاز به اجرا در خواهد آمد كه فاز اول آن در زميني با وسعت 650 متر با زيربناي چهار هزار متر مربع در 9 طبقه و اعتباري بالغ بر 2.5 ميليارد تومان و فاز دوم آن در زميني به مساحت 770 متر مربع با زيربناي پنج هزار متر مربع در 9 طبقه و اعتباري بالغ بر 3.5 ميليارد تومان طي 24 الي 36 ماه به بهره برداري خواهد رسيد.


گفتني است در مراسم كلنگ زني هتل نورالرضا دانشكده فني شهيد بهشتي اردكان رييس شوراي شهر مشهد، نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار اين شهرستان و امام جمعه اردكان استاندار را همراهي مي كردند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.