3 كانديداي ليست حزب عدالت طلبان ايران اسلامي قطعي شد + اسامي

دبير کل حزب عدالت طلبان ايران اسلامي با تاکيد بر اينکه ليست تهران اين حزب در حد يک سوم خواهد بود گفت: ليست يک سوم موجب خواهد شد تا از ريزش آرا در انتخابات مجلس نهم جلوگيري شود.

نعمت الله حکيم دبير کل حزب عدالت طلبان ايران اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه بيش از سه سال از راه اندازي مجموعه عدالت طلبان ايران اسلامي گذشته است گفت: هدف ما ايجاد مفهومي جديد در مجلس آينده براي پالايش و حل مشکلات در آن است.
وي از شرکت 150 نامزد مستقل از سوي اين حزب براي شرکت در انتخابات مجلس نهم گفت و افزود: تصميم ما درباره ليست تهران 30 نفر نبوده و قصد داريم در حد يک سوم ظاهر شويم چرا که اين امر مانع ريزش آرا خواهد شد.
دبير کل حزب عدالت طلبان ايران اسلامي در مورد ائتلاف اين حزب با حزب بصيرت و بيداري به دبير کلي شهاب الدين صدر اظهار داشت: در ابتداي مسائل بيداري اسلامي خواستار مشارکت با ما شدند اما پس از اينکه گرايش آنان به سمت مسائل انتخاباتي کشش پيدا کرد به اختلاف هايي برخورديم و بعد از آن اعلام برات كرديم.
وي در تشريح بيشتر اين اختلاف با جبهه بصيرت و بيداري گفت:‌با وجود جبهه پايداري و جبهه متحد وجود جبهه هاي جديد را بيهوده دانستيم و همچنين سوال هايي از اين قبيل پيش آمد که عقبه اين مجموعه وصل به کجا وصل مي شود تامين بودجه اين جبهه چگونه است و همچنين گروه ها و جريان هاي وصل به آن در طول فعاليت خود چرخش هايي را به سمت و سوي ديگر داشتند لذا در اين مقطع بود که تشخيص داديم از اين جبهه اعلام برات کنيم.
حکيم در خصوص پرسشي ديگر مبني بر اينکه چرخش هاي انجام شده از سوي اين جبهه بصيرت و بيداري به کدام سمت و سو رفت گفت: اين جبهه در مقاطعي هم پاي روحانيت و موتلفه بودند اما در انتخاب هاي گذشته با طيف هاي ديگري همو شده و گروه هاي اصولگرا را دور مي کنند.
حکيم همچنين با اشاره به ليست يک سوم جبهه عدالت طلبان ايران اسلامي 3 كانديداي اين جبهه را به شرح ذيل اعلام كرد:
1- نعمت الله حکيم
2- خانم خدايي
3- خانم سياريان.

وي در پايان خاطر نشان كرد: ما بقي ليست اين جبهه در روزهاي آينده قطعي خواهد شد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار