برگزاري همایش سراسری بصیرت مدیران سازمان اوقاف

همایش سراسری ویژه مدیران، مسئولان و کارشناسان روحانی ادارات کل و شهرستان ها و معاونت های سازمان اوقاف سراسر کشور از 28 تا 30 بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

مشاور سرپرست سازمان اوقاف در گفتگو با

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

با بیان اینکه این همایش در استات ارتقا سطح آگاهی سیاسی و بصیرت افزایی مدیران برگزار می شود افزود: مقام معظم رهبری همواره در بیاناتشان بر بصیرت افزایی نخبگان و سطح معرفت سیاسی خواص جامعه تأکید داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین طالبی نیا با بیان اینکه در شرایط فعلی برای مواجه با شبه افکنی های داخلی و خارجی به بصیرت سیاسی و هماهنگی نیاز داریم گفت: برای مقابله با شبه افکنی دشمنان داخلی و خارجی در خصوص انتخابان نهمین دوره مصلحت شورای اسلامی و پاسخگویی به پرسش های مطرح در میان مدیران برگزاری این همایش ها ضرورت دو چندان می یابد.

وی افزود: در این همایش از مسئولان کارشناسی و صاحب نظران مسائل سیاسی و دینی از جمله حجت الاسلام و المسلمین مصطحی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقاف، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و صاحب نظر مسائل سیاسی، دکتر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر حمیدرضا شاکرین صاحب نظر در مباحث مبانی حکومت اسلامی و ولایت فقیه و جمع دیگر از کارشناسان جهت سخنرانی و پاسخگویی به پرسش ها دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ پیرامون مبانی عقلی، تاریخی و فقهی ولایت فقیه از دیگر برنامه های این همایش است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار