ارومیه/

زمینه های حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم است

فرماندار شهرستان سلماس گفت : ستاد انتخابات این شهرستان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم كرده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،مرتضی نظری امروزدر جمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان در خصوص حضور حداكثری احاد مختلف مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همایش های مردمی برای حضور حداكثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی كه با هدف ایجاد زمینه شور و نشاط در جامعه و حضور حداكثری مردم در پای صندوق‏های رأی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفن : امروز جمهوری اسلامی در شرایط خاصی قرار دارد و دشمن از همه ابزارهای خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بهره می‏برد و سعی دارد تا با ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه مردم را از شركت كردن در انتخابات مایوس كند.

نظری اظهار كرد: امروز ایران اسلامی در نظام جهانی به ‌عنوان یك قدرت بزرگ و الگویی كارآمد مطرح هست و نمونه آن را می‏توان در شكل‏گیری نهضت‏ها و بیداری اسلامی در منطقه مشاهده كرد.

نظری گفت: دشمن نیز از همین موضوع بسیار ناراحت است و سعی می كند با ترفندهای مختلف حضور مردم را در انتخابات كمرنگ كند .

فرماندار سلماس افزود: ستاد انتخابات سلماس با تلاش شبانه روزی خود زمینه حضور حداكثری را به بهترین شكل فراهم آورده و انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد كرد .

وی یادآور شد : باید در فرصت باقی مانده آسیب‏ها و آفت‏های موجود كه به حضور حداكثری تاثیر می گذارد را شناسایی كنیم تا بار دیگر با برگزاری انتخاباتی پرشور به استكبار جهانی ثابت كنیم مردم ایران اسلامی لحظه‏ای از اهداف و آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی و پیروی محض از ولی امر مسلمین دست بر نخواهند داشت./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.