بروجردي:در فساد اقتصادي اخير دخالت نداشته ام

رييس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در فساد اقتصادي اخير دخالت نداشته ام گفت: اتهاماتي كه به بنده وارد شده تنها پروژه رقباي من در آستانه انتخابات بوده است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران علاء الدين بروجردي رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم گفت: از شهر بروجرد در انتخابات مجلس نهم و در قالب ليست جبهه متحد اصولگرايي دواطلب شدم.

وي در خصوص ويژگي نمايندگان براي تصدي كرسي مجلس افزود: كساني كه به عنوان نمايندگان ملت درمجلس حضور مي يابند بايد بدانند نمايندگي شغل دوم محسوب نمي شود بلكه سرنوشت ملت در دستان آنها قرار دارد لذا نبايد صندلي هاي مجلس را با كرسي رياست اشتباه بگيرند.

بروجردي اذعان داشت: مجلس نماد اقتدار ملي يك كشور است و مسائل مهمي چون رأي به وزرا در آن صورت مي گيرد لذا اميد است نمايندگان مجلس و دولت با همسويي با يكديگر مشكلات كشور به خصوص اشتغال و معضلات اقتصادي را حل كنند.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي درباره توطئه هاي كشورهاي غربي به ويژه آمريكا در آستانه انتخابات مجلس نهم ادامه داد: مردم و مسئولين اجازه نخواهند داد هيچ كشوري در امور داخلي ما دخالت كرده و با حضور باشكوه خود در انتخابات اين امر را اثبات خواهند كرد.

بروجردي با بيان اينكه اتهامات وارده به وي در آستانه انتخابات مجلس نهم كذب محض است اظهارداشت: در پرونده فساد اقتصادي اخير هيچگونه دخالتي نداشته و احضار من به قوه قضائيه تنها در راستاي پاسخگويي به پاره اي از سوالات بوده است و ايجاد تشنج در اين خصوص از سوي برخي از رقباي من صورت گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار