سردبیر هفته نامه پرتو سخن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از لیست جبهه پایداری کاندیدا می شوم

سردبیر هفته نامه پرتو سخن با بيان اينکه اگر در ليست جبهه پايداري قرار بگيرم، از سوي اين جبهه کانديد مي شوم، گفت: اميدوارم جبهه پايداري پيروز عرصه انتخابات مجلس نهم، باشد.

قاسم روانبخش، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام کانديداتوري خود براي نمايندگي مجلس نهم، گفت:‌ براي مجلس نهم برنامه دارم و اگر جبهه پايداري، من را در ليست خود قرار دهد، از سوي اين جبهه کانديد مي شوم.

اين کارشناس مسایل سياسي در پاسخ به این سوال که از کدام حوزه انتخابیه کاندید می شوید؟ افزود:‌ هنوز تصميم قطعي نگرفته ام، اما احتمالا از تهران کاندید می شوم.

وي در مورد ليست مشترک از سوي جبهه متحد اصولگرايي و جبهه پايداري، تصريح کرد:‌ بعيد مي دانم اين دو جبهه به ارائه ليست مشترک برسند، مگر اينکه جبهه متحد ابهاماتي را که از سوي جبهه پايداري مطرح شده، برطرف کند.

اين فعال سياسي، در پاسخ به اين سئوال که اگر در ليست جبهه پايداري نام او ثبت نشود، با کدام ليست به عرصه انتخابات مجلس نهم مي آيید، گفت:‌ قطعا در ليستي که به گفتمان انقلاب و امام خميني(ره) پايبند باشند، شرکت می کنم

روانبخش در مورد طيف پيروز انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: قطعا پيروزي از آن اصولگرايان است، اما اميدوارم جبهه پايداري بيشترين آمار نمايندگان را در مجلس نهم داشته باشد./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار