بسيج دانشجويي دانشگاه شهركرد خواستارشد

شوراي‌نگهبان جلوي ورود افكار منحرف به عرصه سياست را بگيرد

دانشجویان بسیجی دانشگاه شهرکرد با صدور بيانيه اي با اشاره به فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات مجلس نهم خواستار جلوگيري شوراي نگهبانان از ورود افکار منحرف به عرصه سیاست شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ بسيج دانشجويي دانشگاه شهركرد با صدور بیانیه‌ای با اشاره به فضاي سیاسی کشور درآستانه انتخابات مجلس نهم، خواستار جلوگيري شوراي نگهبانان از ورود افکار منحرف به عرصه سیاست شدند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

تاریخ انقلاب اسلامی ایران گواه فراز و نشیب های زیادی است که علي رغم تلاش دشمنان كور دل نظام، قله هاي پيشرفت و تعالي خود را يكي پس از ديگري با دور انديشي امام (ره) و پيرو آن تدابير مقام معظم رهبري و بصيرت انقلابي مردم يكي پس از ديگري طي كرده است و ما با کمال افتخار، امروز بالندگي در راستاي استمرار و استكمال انقلاب اسلامي را به همگان بازگو می کنیم.

اینکه دشمن دست بریده از نظام، بغض بر گلویش و نفرت در قلبش رسوخ کرده و آن را به انحای مختلف بر سر سد كردن راه رسیدن به ارزش ها و آرمان های نظام نشان داده است، مي افزايد: از حادثه سال 78 کوی دانشگاه که در آن منفورترین و بی تقوا ترین افراد در مقابل نظام اسلامي ایستاده بودند گرفته تا فتنه کثیف 88 که در راه رسیدن به قدرت، خلأیی جهت سوء استفاده برای دشمنان ایجاد نمود تا در آن برخی خواص بی بصیرت رنگ ببازند، همه را پشت سر گذاشته ایم.

در آن سال ها اسلام چه مظلومانه به تماشا نشسته بود که برخي خود فروختگان داخلي به جای پشتیبانی از ولایت، آب در آسیاب دشمن ریختند و قصد داشتند ایران را نظام سرمایه داری یا لیبرال-دموکراسی کنند که اگر نبود امدادهای غیبی و زعامت مقام معظم رهبري معلوم نبود ایران سر از کدامین ناکجا آباد تاریخ سر در مي آورد.

خود فروختگان داخلي مي خواستند انقلاب اسلامی را که خون های مظلومان عالم به پای نهالش ریخته شده است تا زمينه حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) باشد، از ارزش های اسلامی دور كند، که بحمدالله چهره شان یکی پس دیگری برای خلق الله کاملاً هویدا شد و علي رغم تلاش هاي داخلي و خارجي هر روز شاهد افتخارات اين انقلاب تا رسيدن به قله هاي علم و تمدن اسلامي به تبعيت از ولايت فقيه و حمايت مردم انقلابي و با بصيرت هستيم.

فضای سیاسی کشور در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد اين است که برخی نامزدها به طور علنی و غیرعلنی تبلیغات خود را شروع كرده اند و در این میان شاهد نطق پراکنی رفوزه های تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که بعضاً از گوشه و کنار کشور به گوشمان می رسد و یکی از تحریم ظاهري انتخابات و حضور پنهاني سخن به میان می آورد و دیگری مشارکت صد در صدی در انتخابات را هدف خود می داند و آنها چه ساده فتنه 88 را فراموش كرده اند؟؟؟!

خطاب به تمام مسئولان زیربط نظام بالأخص شورای نگهبان تصریح كرده است: تمام تلاش خود را در گزینش افراد جهت شرکت در این دوره انتخابات به کار بندند تا کمتر کسی با افکار پلید و منحرف پا به عرصه سیاست نهد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه شهرکرد به تمام دشمنان قسم خورده خارجی و بی بصیرتان داخلی هشدار مؤکد داده اند که اگر اندکی بوی تعفن برانگیز فتنه 88 باز در این عرصه به مشام ما رسد، با ضربه ای سنگین تر از قبل مواجه خواهند شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با دعوت همه احزاب و جریان های منتصب به نظام ناشر گفتمان انقلاب و رهبری، به وحدت و همسویی در سایه سار ولایت اعلام کرده است: انتظار داریم مجلس نهم مجلسی با رنگ بوی ارزش های اسلامی و گفتمان های انقلاب و رهبری باشد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار