جانشین فرماندهی نیروی انتظامی:

رشد 74 درصدی کشفیات در 6 ماهه سال 90

جانشین فرماندهی نیرو ی انتظامی گفت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا سراسر کشور درماموریت 9 ماهه امسال نسبت به 9 ماهه سال گذشته موفقیت بسیار بالایی داشته است.

سردار رادان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این آمار در سال گذشته نیز نسبت به سال 88 رشد 57 درصد داشتیم . مسیر مبارزه با قاچاق کالا با قانونی که در پیش روی ضابطان و مسئولان قضایی است یک مسیر سخت و پیچیده ای است.

وی اظهار داشت: متأسفانه قانونی که امروز ما داریم برای 70 سال پیش است و در جای خودش اثر گذار و خیلی خوب هم بوده امروزه با قانون 70 سال پیش امر مبارزه با قاچاق کالا یک موضوع اقتصادی نیست بلکه موضوعات سیاستی اخلاقی را هم به دنبال دارد.

وی ادامه داد: با اقدامات خوب ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری با همکاری پلیس قانونی بسیار خوب در اختیار مجلس قرار گرفت که در کمیسیون های مختلف مورد بحث واقع شده و امروز آماده است که ابلاغ شود.

ردادن بیان کرد: قانون جدید تمام زوایایی که قاچاقچیان می توانستند به علت خلاء قانون های گذشته استفاده کنند، شناسایی کرده است.

وی اظهار داشت:‌ ابلاغ قانون جدید موجب اشتغال زایی، افزایش سرمایه گذاری و امید به تولید داخلی می شود.

وی خاطر نشان کرد: از مجلس درخواست داریم این قانون جدید را تصویب کند تا جرم قاچاق کالا و ارز در کشور بر طرف شود و کاهش یابد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار