اصفهان/

ضرورت برنامه ریزی وسرمایه گذاری برای تربیت مدیران فرهنگی

رییس كمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کمبود مدیران فرهنگی را یكی از مسایل و دغدغه های مهم در عرصه فرهنگی كشور دانست.

"به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

غلامعلی حداد عادل ' دیروز در حاشیه برگزاری همایش میراث علمی ' غیاث الدین جمشید كاشانی' در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: مسوولان كشور بایستی برای تربیت مدیران فرهنگی از دوران دبیرستان و دانشگاه برنامه ریزی و سرمایه گذاری كرد.

وی، فرهنگ اسلامی ایرانی را ریشه ی هویتی دانست و گفت: رابطه این نظام با فرهنگ اسلامی مانند رابطه درخت با ریشه است.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خاطر نشان كرد: باید با حفظ این ریشه و تغذیه صحیح این درخت همت كنیم تا توسعه فرهنگی در كشور ایجاد شود.

حداد عادل تاكید كرد: دشمنان ملت ایران متوجه جایگاه و اهمیت فرهنگ در نظام اسلامی شده اند كه با سرمایه گذاری در صدد ضربه زدن به هویت فرهنگی جوانان ایران اسلامی هستند.

وی تصریح كرد: همه مسوولان كشور بایستی در عرصه فرهنگ این مرز و بوم افسران و سربازان فرهنگی تربیت كنند.

رییس كمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابزار امیدواری كردو گفت: با وضع قوانین و اختصاص بودجه در این نبرد فرهنگی به بركت منطق الهی و اعتقادات مذهبی مردم ایران نیز پیروز خواهیم شد.

وی، تحریم های نفتی كشورهای اروپایی و غربی علیه ایران را حربه ای برای كاهش انگیزه حضور مردم در نهمین دوره انتخابات عنوان كرد و افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و حضور گسترده پرشور خود در انتخابات توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی خواهند كرد.

خاطر نشان می شود: همایش بین المللی میراث علمی ' غیاث الدین جمشید كاشانی' با حضور اندیشمندان، محققان و كاشان شناسان داخلی و خارجی به مدت دو روز در تالار آزادی دانشگاه كاشان برگزار می شود. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.