کرمان/

کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان معرفی شدند

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان گفت: با مشخص شدن کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در 2 حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، جیرفت و عنبرآباد همه کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان مشخص شد.

احمدعلی مقدم امروز در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان کاندیداهای خود را در استان کرمان مشخص و به مردم شریف استان کرمان اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس علیرضا منظری‌توکلی در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، موسی غضنفرآبادی در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر مورد حمایت این جبهه هستند.

مقدم بیان داشت: بختیار مجاز در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد، محمد سلطان‌مرادی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار و حسن رحمانی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان هستند.

وی تصریح کرد: شهباز حسن‌پوربیگلری در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، حسین فتاحی در حوزه انتخابیه شهربابک و غلامرضا کرمی و محمد مهدی زاهدی در حوزه انتخابیه کرمان و راور مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان هستند.

مقدم گفت: همچنین محمدرضا امیری‌کهنوج در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب به عنوان نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان معرفی می‌شود.

وی عنوان کرد: انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ملت ولایتمدار ایران اسلامی به این موضوع واقف هستند و قطعا حضور پر شوری در انتخابات دارند.

مقدم از همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی درخواست کرد از تخریب یکدیگر خوداری کرده و توانمندی‌های خود را به جامعه عرضه کنند./س

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.