مشهد/ دبیر کل حزب موتلفه اسلامی؛

مشارکت گسترده مردم در انتخابات از ترکیب مجلس هم مهم تر است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم درباره صندوق های راس از ترکیب مجلس هم مهم تر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محمد نبی حبیبی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: باتوجه به این که جمهوری اسلامی با دارا بودن سه رکن باورهای اسلامی، توحید کلمه و رهبری به پیروزی رسید، ولی وجود مشارکت مردمی نقش اساسی این پیروزی بود.

وی افزود: در تمامی عرصه های انقلاب و هر شانی از شئون ایران به خصوص عرصه سیاست حضور مردم ضروری و الزامی بوده و هست.

حبیبی تصریح کرد: 120 رسانه رادیویی و تلویزیونی، 22 بهمن را به نمایش گذاشتند و اینک در پی کسب اخبار انتخابات ما هستند و چگونگی و گستردگی این امر بسیار مهم می باشد.

وی ادامه داد: تداوم انقلاب نیز به حضور گسترده و رهبری و آرمان بستگی دارد زیار دشمن به این حضور حساسیت نشان می دهد.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل جبهه متحد اصولگرایان گفت: برای تبدیل تفرقه به وحدت و نزدیک شدن سلیقه ها به یکدیگر، با دوعت از ایت ا... مهدوی کنی و آیت ا... یزدی منشور اصولگرایی در 12 بند که محصول تبادل نظرهای جمعی بین شخصیت های مدرسین و روحانیت مبارز بود تبدیل شد.

وی گفت: جامعتین به صراحت به میدان آمدند که کمیته اجرایی محصول آن است و جبهه اصولگرایان از تحلیل هایی که ما و دیگران داشتیم به عنوان یک جبهه جدید برای انتخابات نهم اعلام موجودیت کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اصولگرایان باید خود را با جامعتین تطبیق دهد و از آنجایی که در هر صحنه از انقلاب، حضور روحانیت موثر است روحانیان باید دیده شوند.

وی گفت: اصلاح طلبان اگر به قانون اساسی و نظام و همچنین ولایت فقیه پایبند باشند و از راه فتنه وارد نشوند، می توانند در انتخابات با اصولگرایان به رقابت بپردازند و سرنوشت این دو حزب در پای صندوق های رای معلوم می شود. /س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.