اراک/

دوم کمیته آموزش پرورش اندام استان مرکزی در کشور

رئیس هیئت پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان مرکزی از کسب عنوان دومی کمیته آموزش بدنسازی این هیئت در کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، امیری گفت: کمیته آموزش این هیئت موفق شد با توجه به کارگاه‌های آموزشی برگزار شده در طول سال جاری در بین کمیته‌های آموزش استان‌های مختلف کشور رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.
وی افزود : برگزاری سه دوره کلاس مربیگری پرورش اندام، برگزاری کلاس داوری در رشته مچ‌اندازی و برگزاری بیش از هشت سمینار آموزشی در سطح کشور بخشی از برنامه‌های اجرا شده توسط این کمیته در سال جاری بوده است.
وی با بیان اینکه یک نفر از ورزشکاران استان به تیم ملی دعوت شده است گفت: تیم پرورش اندام و بادی‌کلاسیک استان با حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که در اصفهان برگزار شد موفق به کسب مقام اولی توسط رمضان قنبرلو در رشته پرورش اندام و مقام دومی توسط علی شمسی‌قمر در بادی کلاسیک شد که طی آن رمضان قنبرلو به اردوی تیم ملی دعوت شد.
برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی استان، اعزام تیم مچ‌اندازی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور، برگزاری کلاس مربی‌گری دانشجویان، برگزاری آزمون درجه 2 مربی‌گری، اعزام تیم پاورلیفتینگ به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در نیمه اول اسفند از برنامه‌‌های آتی این هیئت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.