بندرعباس/

ناکامی رسانه های بیگانه نزدیک است

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون استاندارهرمزگان به نزدیک شدن روز انتخابات و شروع جدی تلاش رسانه های بیگانه برای کاهش حضور مردم اشاره کرد و گفت: ناكامی تکراری رسانه های بیگانه باز هم نزدیک است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گل محمد بامری در همایش نحوه فعالیت كاندیداهای انتخاباتی با اشاره به تبعات فتنه سال 88افزود: توجیه هواداران ، پرهیز از تخریب رقبا ، دوری از اظهارات تنش زا و اسراف و ریخت و پاش از جمله لوازم و پیش زمینه های اهتمام به رعایت قانون انتخاباتی است .

وی با اشاره به اینكه خوشبختانه تاكنون گزارشی دال بر تخلف انتخاباتی طی این ایام نداشته ایم ،افزود: این خود نشان از عمل كردن همه دست اندركاران انتخاباتی دارد كه اجازه بروز هیچگونه شائبه ای درفرایند طی شده انتخابات را تا به امروز نداده اند.

بامری با بیان اینكه شمارش معكوس برای فرا رسیدن روز رای گیری آغاز شده است گفت : با ساز و كارهای تدارك دیده شده مردم و كاندیداها مطمئن باشند كه یك انتخابات پرشور و در عین حال با سلامت كامل خواهیم داشت.

وی خطاب به كاندیداهای این دوراز مجلس افزود : با محور قرار دادن دستور العمل های انتخاباتی و دوری از جنجال افرینی و داشتن سعه صدر و رعایت صداقت در گفتار و كردار ، ناكامی رسانه های بیگانه را برای هر گونه بهر ه برداری تبلیغاتی رقم بزنند.

هرمزگان دارای سه حوزه نمایندگی می باشد كه در مجموع از این سه حوزه پنج نفر راهی خانه ملت می شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.