زاهدان/

آغاز رقابت های فوتبال نونهالان كشور در زاهدان

نایب رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های مرحله نهایی فوتبال نونهالان كشور با حضور حدود 700 فوتبالیست پسر در دهكده ورزشی زاهدان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی محمد آزاد روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر نفت در زاهدان از همكاری این وزارتخانه در تامین اعتبارات مصوب تقدیر كرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه ثبیت شنهای روان در منطقه بزودی آغاز می شود.
وی بیان كرد: اعتبارات وزارت نفت برای اجرای دو پروژه با اعتبار 5/17 میلیارد ریال در دور اول سفر رییس جمهوری، 119 پروژه با اعتبار 220 میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهوری، 50پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال دور سوم تامین شده است.
استاندار اظهار داشت: 250 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات وزارت نفت برای روكش آسفالت فاز نخست جاده كنارك- جاسك تامین شده كه این پروژه مربوط به سفر مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان بوده است.
حسین شهاب الدین معاون وزیر نفت و مجری طرح 'كمك به عمران مناطق نفت خیز' نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های استاندار نسبت به تخصیص اعتبارات وزارت نفت، آمادگی این وزارتخانه را برای اجرای همه پروژه های مورد تعهد را اعلام كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.