دارنده چهار مدال طلای کشتی آ‍زاد جهان:

قهرمانی آسیا استارت خوبی برای موفقیت در المپیک است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی کشورمان گفت: با توجه به این که در سال المپیک قرار داریم قهرمانی تیم های ملی ایران در رقابت های آسیایی می‌تواند استارت خوبی برای موفقیت در میادین مهم پیش رو باشد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

با بیان این مطلب افزود: درست است که ماهواره در آسیا عناوین قابل قبولی را کسب می‌کردیم اما از آ‌ن جا که هر رویدادی در سال المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است تیم های آزاد و فرنگی ایران با قهرمانی خود ما را به روزهای آتی امیدوارتر کردند.

وی در مورد عملکرد نفرات تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمامی بچه ها حتی کشتی گیران اوزان 60 و 96 کیلوگرم که طلا نگرفتند عملکرد بسیار خوبی داشتند اما به نظر من پرویز هادی در وزن 120 کیلوگرم با توجه به اولین حضورش در یک مسابقه برون مرزی طلایش ارزش بالاتری داشت.

دارنده مدال برنز المپیک با اشاره به رشد کشتی فرنگی در چند سال گذشته تصریح کرد: شاگردان محمد بنا در عین جوانی با قهرمانی خود ثابت کردند حرف های زیادی برای گفتن دارند و یقین بدانید تیم ملی فرنگی در المپیک لندن نتیجه ماندگاری را کسب خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته المپیک میدان بزرگی است و با هیچ رقابتی قابل قیاس نیست پس باید در این مدت باقی مانده کشتی گیران تمرینات منظم و منسجمی را در دستور کار قرار دهند.

جوادی در پایان عنوان کرد: حضور محمد بنا و رسول خادم در راس امور فنی تیم های فرنگی و آزاد کار ما را برای موفقیت در بازی های المپیک 2012 لندن راحتر خواهد کرد./مح

.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار