سمينار پزشكي در كيش؛

هافبك تيم استقلال عمل مي‌شود

هافبك تيم استقلال با مصدوميتش تمامي اعضاي تيم را نگران كرده است، اين بازيكن در حال حاضر با وضعيت مشخصي روبرو نيست اما به كشور امارات سفر كرده است تا هم به استراحت بپردازد و هم در خصوص آينده‌اش تصميم گيري كند.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، جباري در حالي به كشور امارات سفر كرده است كه از طرف ديگر پزشكان تيم به دنبال راه حلي هستند تا وي را از انجام عمل جراحي نجات دهند در اين خصوص يك سمينار پزشكي در جزيره كيش تشكيل شد تا يك تيم پزشكي در مورد وي تصميم‌گيري نهايي را انجام دهند اما در نتيجه مقرر شد كه اين بازيكن بايد تحت عمل جراحي قرار بگيرد،‌ زيرا شرايط براي ادامه فوتبال وي بدون انجام عمل جراحي مهيا نيست و جباري اگر قصد دارد با شرايط ايده‌آل به فوتبال بازي كردن ادامه دهد بايد تحت عمل جراحي قرار بگيرد.

گفتني است، اعلام شده كه وي صبح دوشنبه پاي خود را براي چندمين مرتبه پياپي زير تيغ جراحي مي‌سپارد تا بتواند پس از آن براي بازي كردن آماده شود.

اعلام شده است كه وي پس از 50 روز مي‌تواند در تمرينات تيمي شركت كند اما آن مسئله‌اي كه قابل ذكر است اينكه جباري پس از عمل جراحي تا مدت ها نمي‌تواند تمرين كند و دوري‌اش از ميادين براي مدتي طولاني قطعي مي‌شود.

البته پزشكان استقلال معتقدند كه شرايط نهايي وي پس از بازگشت از كشور امارات مشخص مي‌شود اما به نظر مي‌رسد كه جراحي بهترين و‌ آخرين راه حل ممكن است.

شايان ذكر است، مربيان و مسئولان تيم استقلال اعلام كردند در صورتي كه اين بازيكن قصد دارد با سلامت كامل در ديدارهاي تيم استقلال حاضر شود بايد تابع نظر تيم پزشكي باشد و عمل جراحي انجام دهد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار