اعلام لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در 11 استان کشور

نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استانهای کردستان، کرمان، کهیگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گلستان ، قزوین، آذربايجان غربي، زنجان، سمنان ، سيستان و بلوچستان و فارس معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت نامزدهای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در شش استان کشور نهایی شد.

جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان

بر این اساس، سید محمد بیاتیان در حوزه انتخابیه بیجار؛ لقمان حسینی در حوزه انتخابیه سقز و بانه؛ بدیع مرادی و سید منصور هاشمی نسب در حوزه انتخابیه سنندج و دیواندره و كامیاران؛ سید علی موسوی جم در حوزه انتخابیه قروه و همچنین مختار رشیدی در حوزه انتخابیه مریوان و سرو آباد حائز شرایط شده و به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان

بر این اساس، علیرضا منظری در حوزه انتخابیه بافت؛ موسی غضنفرآبادی در حوزه انتخابیه بم؛ بختیار مجاز در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبر آباد؛ محمد سلطانمرادی در حوزه انتخابیه رفسنجان؛ حسن رحمانی در حوزه انتخابیه زرند و كوهبنان؛ شهباز حسن پور بیگلری در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر؛ حسین فتاحی در حوزه انتخابیه شهر بابك؛ غلامرضا کرمی و محمدمهدی زاهدی در حوزه انتخابیه كرمان و راور و همچنین محمد رضا امیری کهنوج در حوزه انتخابیه كهنوج و منوجان به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان معرفی شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد

بر این اساس، ستار هدایتخواه در حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا و همچنین علی محمد بزرگواری در حوزه انتخابیه كهكیلویه و بهمنی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان معرفی می شود.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه گچساران نامزد خود را متعاقبا معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه

بر این اساس در حوزه انتخابیه کرمانشاه آقایان عبدالرضا مصری، محمد کرمی راد و محمد رزم به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

همچنین محمد ابراهیم محبی در حوزه انتخابیه سنقر؛ وحید احمدی در حوزه انتخابیه کنگاور و صحنه و هرسین؛ شهاب نادری در حوزه انتخابیه اورامانات (پاوه-جوانرود-روانسر و ثلاث)؛ و همچنین فتح الله حسینی (روح الامین) در حوزه انتخابیه قصرشیریت نبه عنوان نامزدهای جبهه متحد معرفی شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه اسلام آباد غرب نامزدی را معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین

بر این اساس در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج، روح الله جانی عباسپور و در حوزه انتخابیه قزوین و آبیك و البرز، آقایان سید مرتضی حسینی و عباس نیکویه به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه تاکستان نامزد خویش را متعاقبا اعلام خواهد نمود.

جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان

بر این اساس مرادعلی منصوری رضی در حوزه رامیان و آزادشهر؛ رحمت الله نوروزی در حوزه انتخابیه علی آباد كتول؛ محمدجواد نظری مهر در حوزه انتخابیه کردکوی و تركمن و بندرگز؛ سلیمان عباسی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس؛ و آقایان سید علی طاهری و عبدالحسین ناصری در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به عنوان نامزدهای جبهه تحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه انتخابیه مینو دشت و كلاله نامزدی را معرفی می نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان غربی


براین اساس در حوزه انتخابیه ارومیه آقایان ابراهیم بازیان، حسین پناهی، جواد جهانگیرزاده و نادر قاضی پور به عنوان نامزدهای نهایی جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، آقایان روح الله بیگی اینانلو و جهانبخش محبی نیا؛ در حوزه انتخابیه خوی، ایوب ایوبی؛ در حوزه انتخابیه ماکو و چالدران، محمد علیپور و در حوزه انتخابیه سلماس علی اکبر آقایی به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب؛ در حوزه اورمیه چهار نفر را حائز شرایط معرفی می کند. همچنین به دلایل فوق در حوزه های انتخابیه مهاباد، نقده، اشنویه، پیرانشهر و سردشت و بوكان نیز نامزدی را معرفی نمی نماید.


جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی؛ در حوزه انتخابیه ماهنشان، رضا عبدالهی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سید محمدعلی موسوی سجاسی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه ابهر نامزدی را معرفی نمی نماید.


جبهه متحد اصولگرایان استان سمنان

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه شاهرود کاظم جلالی و در حوزه انتخابیه سنان علیرضا خسروی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب نامزد خودرا در حوزه دامغان متعاقبا معرفی خواهد نمود و همچنین در حوزه انتخابیه گرمسار نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم جبهه متحد اصولگرایان نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان سیستان و بلوچستان

بر این اساس در حوزه انتخابیه چابهار، نیكشهر آقای ازیر بلوچ؛ در حوزه انتخابیه خاش، نصرت آباد، میرجاوه، كورین آقای خدابخش کرد تمندانی و همچنین در حوزه انتخابیه زاهدان، آقای حسینعلی شهریاری به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه های انتخابیه زاهدان، ایرانشهر، سرباز و بخشهای فنوج نامزد خود را متعاقبا معرفی می نماید. همچنین در حوزه انتخابیه زابل و زهک نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم، جبهه متحد اصولگرایان نامزدی را معرفی نمی نماید.

جبهه متحد اصولگرایان استان فارس


بر این اساس در حوزه انتخابیه شیراز آقایان سید حسین ذوالانوار، ضرغام صادقی، محمدعلی شیخی و جعفر قادری به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند.

در حوزه انتخابیه آباده و بوانات، رحیم زارع؛ در حوزه انتخابیه استهبان و نی ریز محمد سقایی؛ در حوزه انتخابیه اقلید، الیاس طاهری؛ در حوزه انتخابیه جهرم، محمدرضا رضایی کوچی؛ در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، نبی الله احمدی و در حوزه انتخابیه سپیدان سید عنایت الله هاشمی نامزدهای جهه متحد استان فارس خواهند بود.

همچنین در حوزه انتخابیه فیروز آباد - قیر - كارزین و فراشبند، سید یونس موسوی سرچشمه؛ در حوزه انتخابیه کازرون، شاهین محمد صادقی؛ در حوزه انتخابیه لارستان و خنج، جمشید جعفرپور؛ در حوزه انتخابیه مرودشت و ارسنجان و پاسارگاد، علی اکبر قبادی؛ در حوزه انتخابیه لامرد و مهر، سید موسی موسوی و در حوزه انتخابیه فسا، محمدحسن دوگانی نامزدهای مورد حمایت جبهه متحداصولگرایان معرفی شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب در حوزه سروستان و کربال و کوار نامزدی را معرفی نمی نماید. همچنین نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه نورآباد ممسنی را متعاقبا اعلام خواهد نمود./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار