يكي از مسئول استقلال:

ما هم پشت پرده مجيدي را افشا مي‌كنيم

فرهاد مجيدي، مهاجم تيم استقلال قرار است پس از مدت ها دوري از ايران براي ديدار با پرسپوليس همراه تيم الغرافه وارد تهران شده و براي بازي كردن آماده شود اما وي قرار است پس از اين بازي برخي اعضاي تيم استقلال را غافلگير كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجيدي اعلام كرده است كه براي جدايي از تيم استقلال دلايلي دارد كه قرار است آنها را علام كند وي معتقد است كه اين صحبت ها به ضرر برخي اعضاي اين تيم است و به همين دليل نوعي افشاگري محسوب مي‌شود.

اين بازيكن اعلام كرده است كه پس از ديدار باقرمز ها در آزادي، مطالبي را بيان مي‌كند كه خود مديران استقلال متوجه شوند كه وي به چه دلايل اين تيم را ترك كرده است و براي اين امر دلايل بسياري دارد نه اينكه برخي تصور مي كنند كه وي به دليل پول و بخاطر دريافت مالي بيشتر، استقلال را ترك كرده و راهي كشور قطر شده است.

شايان ذكر است، از طرفي پس از مطرح شدن صحبت‌هاي فرهاد مجيدي در خصوص افشاگري عليه برخي مسئولان اين تيم اعضاي باشگاه استقلال كه رابطه خيلي خوبي نيز با مهاجم تيم استقلال ندارند،‌ اعلام كردند كه منتظر شنيدن حرف هاي وي هستند تا پس از آن در خصوص وي تصميم‌گيري كنند.

گفتني است، اين اعضا اعلام كردند كه در مورد صحبت‌هاي فرهاد مجيدي سكوت نمي‌كند و قصد دارند در صورت مطرح شدن حرفهايي از سوي وي در خصوص شرايط اين بازيكن و وضعيت حضورش در تيم استقلال و جدايي‌اش از اين تيم،‌ صحبت‌هايي را انجام دهند كه اعلام شده است قطعاً به نفع مجيدي نيست.

برخي اعضاي تيم استقلال كه در زمان حضور مجيدي در اين تيم نيز رابطه خوبي با وي نداشتند،‌ قصد دارند با وي مقابله كنند به اين دليل صحبت‌هاي مجيدي و برخي مسئولان عليه يكديگر جالب به نظر مي‌رسد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.