سرمربي تيم واترپلوي نفت و گاز اميديه:

ارزش دريافت يك تقدير نامه هم نداشتيم/ ما هم جزئي از ورزش نفت هستيم

سرمربي تيم واترپلوي نفت و گاز اميديه گفت: تيم ما نيز جزئي از ورزش نفت است اما متاسفانه با يك تقدير نامه نيز از ما قدرداني نكردند.

رضا جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگارن افزود: با حمايت ملي مناطق نفت خيز جنوب در بيست و يكمين دوره رقابت ليگ برتر حضور پيدا كرديم و در نهايت عنوان نائب قهرماني را زا آن خود كرديم.

وي گفت: با وجود كسب افتخارات زياد در طي چند سال گذشته اما متاسفانه چندان مورد حماتي مسئولان قرار نمي گيريم يكي از مهترين معضلات حاكم در تيم ها عم به موقع تزريق بودجه است و همين امر باعث مي شود تا در زمان نقل و انتقالات بازيكنان با مشكل بزرگي مواجه شويم.

جعفري افزود: در برخي مواقع بودجه باشگاه به قدري دير تزريق مي شود كه چند هفته از شروع رقابت هاي ليگ برتر گذشته است و ديگر نمي توانيم بازيكناني كه مدنظرمان است را به خدمت بگيريم.

وي تصريح كرد: يكي ديگر از مشكلات تيم ها در نحوه جذب بازيكنان است به طوريكه پس از به توافق رسيدن با بازيكنان اين مسئولان باشگاه هستند كه در پايان در خصوص حضور اين بازيكنان در تيم تصميم گيري مي كنند و د رمواقعي نيز مبلغ قرارداد واترپلوئيست ها را كاهش مي دهند.

وي خاطرنشان كرد: فولاد ماهان سپاهان هيئت شناي گيلان و هيئت شناي زنجان از تيم هاي قدرتمند اين دوره از رقابتها بودند كه بدون مشكل مالي بهترين بازيكنان را به خدمت گرفتند و اين در حالي است كه به دليل عدم به موقع پرداخت بودجه در نيم فصل با مشكلات زيادي مواجه مي شويم.

*ريالي به بازيكنان پرداخت نكرديم

وي اظهار داشت: بيست و يكمين دوره رقابت هاي ليگ برتر پايان يافت و تا كنون ريالي به بازيكنان پرداخت نشد و اما طبق وعده مسئولان 20درصد مبلغ قرارداد ملي پوشان پرداخت مي شود و مابقي اين مبلغ نيز به زودي پرداخت مي شود خوشبختانه مسئولان باشگاه در پرداخت قرارداد بازيكنان كوتاهي نمي كنند و تحت هر شرايطي اين مبالغ پرداخت مي شود.

وي گفت: در مدت حضور 11 ساله در مسابقات ليگ برتر تيم ما افتخارات زيادي در مسابقات ليگ برتر جام حذفي و جام باشگاه هاي آسيا بدست آورده است اما متاسفانه با وجود كسب اين افتخارات اما تا كنون بودجه باشگاه نسبت به گذشته افزايش نداشته است در صورتيكه باشگاه ها يك تيم تهراني و يا خوزستاني بود بدون شك شرايط ما متفاوت بود و با حمايت بيشتري در رقابت هاي ليگ برتر حضور پيدا مي كرديم همچنين با توجه به اينكه ما در يك منطقه محروم قرار داريم حمايت چنداني از تيمي كه پتانسيل بسيار بالايي دارد نمي شود و حتي آنها بازديدي نيز از تيم ما ندارند.

* مسئولان باشگاه را از خود نمي دانند

وي گفت: با توجه به رفتار مسئولان نسبت به تيم ما به نظر مي رسد آنها باشگاه ما را از خود نمي دانند با حداقل امكانات بهترين نتايج را بدست مي آوريم و اين در حالي است كه آنها توجه چنداني به اين رشته ندارند و اترپلو در اميريه پا گرفته و مردم دلسوزانه و با ديدي مثبت نتايج اين تيم را دنبال مي كنند اما با وجود كسب اين نتايج آنها حتي با يك تقديرنامه نيز از ما تشكر نكردند و جاي تاسف است كه ما حتي ارزش دريافت يك تقدير نامه را نيز نداريم .

جعفري ياداور شد: از مسئولان استان عاجزانه تقاضا مي كنم تا بهاء بيشتري به واترپلوي اميديه دهند و حداقل با حضور در مسابقات باعث دلگرمي بازيكنان شوند ما از آنها نمي خواهيم كه مشكلات تيم را برطرف كنند و تنها خواسته ما درك كردن مشكلات باشگاه است سال به سال به مشكلات تيم اضافه مي شود و با اين شرايط حضور در ليگ به سال آينده و جذب بازيكنان برايمان به مراتب سخت تر خواهد شد ما نيز جزئي از ورزش نفت هستيم به همين دليل براي بقاء در اين رقابت ها به پشتوانه مسئولان نياز داريم.

* جذب بازيكن خارجي از محالات است

وي گفت: يكي ديگر از معضلات تيم ما عدم جذب بازيكنان خارجي است طي 2 سال گذشته تمام تلاش خود را به كار گرفتم تا اين امر محقق شود اما به نظر مي رسد تحقق جذب بازيكنان خارجي محال است و طبق سياست هاي باشگاه اين امر عملي نمي شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تا كي بايد مسائل را دوستانه حل كنيم و بايد سعي كنيم قانون مند باشيم و اين مشكلات را از طريق طي شدن مراحل قانوني برطرف كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار