ملاقات موسوي با يکي از شخصيت هاي کشور؟!!

ميزگرد بي بي سي فارسي براي اتفاقي که وجود خارجي ندارد

بي بي سي فارسي در خبري از اساس جعلي مدعي ملاقات ميرحسين موسوي طي روزهاي اخير با يکي از شخصيت هاي کشور شد شبکه دولتي انگليس براي باور پذير شدن دروغ بزرگ خود حتي به برگزاري ميزگردي در اين خصوص اقدام کرد ...

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران بي بي سي فارسي در خبري از اساس جعلي مدعي ملاقات ميرحسين موسوي طي روزهاي اخير با يکي از شخصيت هاي کشور شد شبکه دولتي انگليس براي باور پذير شدن دروغ بزرگ خود حتي به برگزاري ميزگردي در اين خصوص اقدام کرد و از فاطمه حقيقت جو که اکنون به مصاحبه شونده اي دم دستي براي اين شبکه انگليسي تبديل شده نيز خواست که تحليل يا در واقع توهم خود را در مورد رويدادي که اصلا وجود خارجي ندارد اظهار کند.
اين در حالي است که يک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اين خبر را يک طنز سياسي دانست و گفت هرگز چنين خبري صحت ندارد.
کارشناسان رسانه علت روي آوردن بي بي سي به چنين رويه غيرحرفه اي را افت شديد مخاطب طي ماههاي اخير مي دانند که نياز شده است براي مطرح شدن به خبرسازي جعلي آنهم در سطح وسيع اقدام شود.
علت ديگر شکست بزرگ و مفتضح غرب و ضد انقلاب در 25 و 22 بهمن ارزيابي مي شود شکستي که پس از ماهها تبليغات و عمليات رواني BBC فارسي هم اکنون روحيه رخوت و نااميد ي را بيش از پيش دردر بين کارکنان اين شبکه به وجود آورده است.
روحيه رخوت در ضد انقلاب خارج نشين نيز اوج يافته است که همزماني آن با اختلافات شديد و علني شدن آن باعث شده شبکه دولتي انگليس به دروغ سازي هاي بزرگ روي آورد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار