هوار بي نظم است، با وي تماسي نگرفتيم

هوار محمد، هافبك سابق تيم استقلال در اين تيم با شرايط فني مناسبي روبرو بود اما اين بازيكن، از نظر انضباط و نظم همواره با مربيان و مسئولان اين تيم مشكل داشت به همين دليل مسئولان قصد بازگشت وي را ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هوار محمد مدعي شده است كه اعضاي باشگاه تيم استقلال خواستار حضور وي در اين تيم شدند اما اين بازيكن اين پيشنهاد را نپذيرفته است و به همين دليل مسئولان مدعي شدند كه صحبت هاي هوار محمد صحت ندارد زيرا مقام مسئول از باشگاه با وي تماسي نگرفته است زيرا هوار محمد بدليل آمادگي ضمني و شرايطی كه دارد مورد تایید مجموعه است اما مربيان تيم بدليل وضعيت انضباطي و عدم تعهد هوار در خصوص رفت و آمدها و شرايطي كه با آن روبرو بود قصد حضورش در تيم را نداشته و ندارند.

شايان ذكر است ، پيشنهاد رسمي از سوي مسئولان تيم استقلال به هوار محمد ارائه نشده است و اين بازيكن در كشور ش بسر مي برد.
از طرفي موضوع شكايت وي از تيم استقلال در خصوص دريافت پولش به كيمته انضباطي رسيده است تا مسئولان آن را مورد بررسي قرار دهند البته عنوان مي شود كه بدليل تخلفات وي در زمان حضورش در استقلال قرار است از مبلغي كه از قرارداد وي باقي مانده است و توسط مسئولان استقلال پرداخت نشده است كسر شود و باقي مانده اش در حساب وي قرار گيرد.

گفته مي شود كه مسئولان تيم استقلال در حال بررسي وضعيت بدهي به اين بازيكن هستند تا هر چه سريعتر اين مشكل حل شده و براي اعضاي اين باشگاه مشكلي جديد بوجود نيايد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار