شايد AFC محروميت برهاني را بردارد

آرش برهاني مهاجم تيم استقلال در بلاتكليفي بسر مي برد و از طرفي مسئولان در كنفدراسيون فوتبال آسيا محروميت وي مقابل الريان قطر را تایید كردند و از طرفي مسئولان استقلال پس از اعتراض، به بازي كرن وي در اين ديدار اميدوار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، احتمال اينكه شرايط براي اعضاي تيم استقلال در مقابل الريان قطر تغيير كند وجود دارد زيرا اعضاي باشگاه اعتراض خود را در خصوص دريافت كارت هاي زرد برهاني اعلام كردند و خواستار رسيدگي جدي امكان مثبت بودن اين خبر بسيار زياد است.

از طرفي آرش برهاني كه دائم به جريمه مالي خوب در محافل ورزشي اعتراض مي كند با شرايط ويژه اي در تيم استقلال روبرو شده است وي پس از عدم نتيجه از سوي مربيان و مسئولان بصورت تلفني با مديريت باشگاه ارتباط برقرار كرد و خواستار رسيدگي وي به وضعیت خودش شد.

فتح الله زاده مدير عامل تيم رابطه بسيار خوبي با بازيكنانش به خصوص آرش برهاني دارد و در اين مورد به وي دلداري داد كه سعي مي كند شرایط حضور وی را مهیا کند زيرا به مهاجم تيمش اعتقاد دارد و از بازي و عملكردش طي چند مدت اخير راضي است.

گفتني است، وي به گلزني برهانی مقابل الاتفاق اشاره كرد و از اين مهاجم خواست تا نظم را رعايت كند تا مربيان ناچار به جريمه كردن وي نشوند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار