ایلام/

صادر كننده ایلامی تندیس نقره ای صادرات كشور را به خود اختصاص داد

تاجر فعال ایلامی در حوزه مصالح ساختمانی به عنوان صادر كننده برتر سال 90 موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس نقره ای شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی شهبازی تاجر ایلامی در همایش تجلیل از صادر كنندگان برتر كشور كه ماه جاری با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن وتجارت برگزار شد، موفق به دریافت تندیس نقره ای و لوح تقدیر شد.
در لوح تقدیر این صادركننده كه به امضای دكتر 'مهدی غضنفری' وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت رسیده آمده است:
ایران اسلامی با وجود سرمایه های عظیم فرهنگی،‌ اقتصادی، علمی و منابع خدادادی شایسه كسب درجات عالی تر در منطقه و جهان است، لذا آینده ای روشن، پر امید و قدرتمند در افق 1404 به لطف خداوند متعال، همت افراد سخت كوش، پرتلاش و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و اقدامات ارزشمند دولت خدمتگزار، رقم خواهد خورد.
در این میان صادرات غیرنفتی به عنوان ركن اصلی اقتصاد و تنها مسیر گسترش و پایداری تجارت خارجی، مهمترین نقش را در توسعه همه جانبه كشور عزیزمان دارد.
نیل به اهداف بلند مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص در عرصه صادرات غیر نفتی با تلاش ها و فعالیت های ستودنی آن مجموعه به خصوص در سال جهاد اقتصادی، شتاب بیشتری گرفته و توفیقی روزافزون را در عرصه اقتصاد بین الملل و كسب جایگاه های شایسته جهانی همچون سال های گذشته به ارمغان خواهد آورد.
بدینوسیله انتخاب آن بنگاه اقتصادی به عنوان 'صادر كننده برتر سال 1390 و دریافت تندیس نقره ای' را صمیمانه تبریك عرض نموده، امیدوارم همواره در پیشبرد اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه صادرات غیر نفتی، موفق و منصور باشید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.