ایلام/

حضور حداكثری و انتخاب اصلح دو راهبرد اصلی جامعه دانشجویی است

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام گفت: حضور حداكثری و انتخاب اصلح دو راهبرد اصلی جامعه دانشجویی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام شمس الله صفرلكی با بیان این مطلب افزود: دانشجویان باید علاوه بر رعایت اصل حضور حداكثری در پای صندوق های اخذ رای، نگاه عمیق و كارشناسانه ای به كیفیت انتخابات مبنی بر انتخاب اصلح داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به تاثیرگذاری قشر فرهیخته و دانشجو در جامعه باید تلاش شود از میان نامزدهای انتخاباتی با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به قشرهای مختلف جامعه افرادی توانمند، متخصص،‌ متفكر و ولایتمدار به مجلس شورای اسلامی راه یابند.
مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام گفت: ورود افراد توانمند، كارآمد و متعهد زمینه ساز تشكیل مجلسی قوی برای رسیدگی به امور است.
حجت الاسلام صفرلكی همچنین حضور حداكثری در انتخابات را زمینه ساز اقتدار كشور در صحنه های بین المللی دانست و گفت: هرچه حضور مردم بیشتر باشد به تناسب آن قدرت چانه زنی و اقتدار ایران در عرصه بین المللی بیشتر خواهد شد.
وی افزود: حضور حداكثری و یكپارچه مردم در پای صندوق های اخذ رای تمامی برنامه ها و نقشه های دشمنان را در ابعاد مختلف نقش برآب می كند.
صفرلكی تاكید كرد: بدون تردید مردم با حضور حماسی خود در انتخابات یك بار دیگر توطیه های دشمنان را نقش برآب خواهند كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.