خوزستان/

تایید صلاحیت 3 کاندیدای خوزستان در دقیقه 90

در حالی که تا زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس نهم تنها 24 ساعت زمان باقی است، سه کاندیدای مجلس نهم از خوزستان که از نمایندگان کنونی هستند تایید صلاحیت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار داشت: از سوی ستاد انتخابات کشور صلاحیت سید شریف حسینی، سید ناصر موسوی و فریدون حسنوند تائید شده است.

حمید قناعتی افزود: شورای نگهبان در ادامه بررسی‌های خود، صلاحیت تعدادی از نمایندگان کنونی مجلس را تایید کرده که در بین آن‌ها حسینی نماینده اهواز، موسوی نماینده رامهرمز و رامشیر و حسنوند نماینده اندیمشک نیز به چشم می‌خورد.

  بدین ترتیب تنها 2 روز مانده به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شوک تایید صلاحیت‌ها در دقیقه 90، آرایش انتخاباتی را در برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز، رامهرمز و اندیمشک تغییر داده و معادلات انتخاباتی را تا حدی زیادی در برخی شهر‌ها به خصوص اهواز بر هم زده است.

براساس این گزارش، در مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام کاندیدا‌ها 318 نفر در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان نام نویسی کردند ودو نفر نیز با تغییر حوزه انتخابیه به این آمار اضافه شدند که درمجموع تعدادداوطلبان استان به 320 نفر رسید؛ 16 نفر ازاین تعداد در مراحل بعدی انصراف خود را اعلام کردند و از مابقی داوطلبان صلاحیت 202 نفر تایید و 102نفر رد شد.

در روز چهارم اسفند ماه، تأیید صلاحیت فرج‌الله سلحشور یکی دیگر از کاندیدا‌ها از حوزه انتخابیه اهواز اعلام شد و اینک دو روز مانده تا انتخابات با اعلام تایید صلاحیت سه نفر دیگر از کاندیدا‌ها، تعداد نامزد‌ها در استان خوزستان به 206 نفر رسید./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.