رودهن/

در 12 اسفند از هر 12 نامزد یك تن به صحن مجلس راه می یابد

امام جمعه دماوند گفت: هر 12 كاندیدا در كل كشور شانس كسب یك كرسی را در مجلس دارند و در 12 اسفند از هر 12 نامزد یك تن به صحن مجلس راه می یابد.

حجت الاسلام محمد علاء الدینی' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: دماوند حوزه انتخاباتی دو شهرستان دماوند و فیروزكوه و رودهن است و این مردم با رفاقت و همدلی دیرینه به دور از گرایش های گروهی نماینده مجلس اصلح را بر می گزینند.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم شهرستان های دماوند و فیروزكوه و رودهن در تمامی عرصه ها و انتخابات خاطر نشان كرد: در این سه روز در این شهرستان رقابتی كاملا سالم همراه با رفاقت در منطقه صورت گرفته است كه قطعا این تفاهم و دوستی ناشی از ایمان و تعهد مردم دو شهرستان است.

حجت الاسلام علاء الدینی با اشاره به اینكه همواره این رقابت ها تا پایان دوره تبلیغاتی و حتی پس از اعلام نتایج انتخابات به رفاقت میان نامزدها و هواداران آنان می انجامد، تصریح كرد: این سه منطقه به لحاظ تعهدات دینی و اخلاقی ظرفیت بسیار خوبی در شرق استان تهران محسوب می شود.

امام جمعه دماوند گفت: با وجود تعدد شهرها، بخش ها، روستاها و تعدد كاندیداهای مجلس در این دو شهرستان تفاهم و روحیه برادری حاكم بر این منطقه بیانگر قانونمداری نامزدها، هواداران و مردم است كه با درایت و روشنگری در كنار یكدیگر بدون تجاوز به حریم یكدیگر فعالیت و نگاه برادرانه از یكدیگر را دریغ نمی كنند.

وی گفت: هر روز كه به روزهای پایان وقت تبلیغات نزدیك می شویم، شور و شوق رقابت بیشتر و پرشور تر می شود و با حضور فعال هیات های امنای شهرستان و محلات مختلف، نخبگان و گروه های مختلف مردم شاهد رقابت گسترده تر در روزهای آینده خواهیم بود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.