رودهن/

مجلس ركن اصلی قوه مقننه در نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان دماوند، مجلس شورای اسلامی را ركن اصلی قوه مقننه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

'علیرضا قاسمی فرزاد' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

در خصوص اهمیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اهمیت مجلس همین بس كه مجلس ایران از سایر قوا مستقل است و هیچ تاثیرپذیری بر تصمیمات آن وجود ندارد.

وی نمایندگان مجلس را منتخبان مردم دانست و گفت: مراجعه مكرر به آرای عمومی یكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است كه مردم را در تصمیم گیری های خرد و كلان جامعه سهیم می نماید.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: بی شك چنین مردم فرهیخته، بادرایت و فهیم حاصل روشنگری های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات ارزنده و قاطعانه مقام عظمای ولایت است.

قاسمی فرزاد تصریح كرد: امروز كه 33 سال از عمر پربركت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد به بركت روشنگری های صورت گرفته شاهد كسب رتبه مختلف در رشته های علمی هستیم.

وی این پیشرفت و تعالی فكری مادی و معنوی را به بركت تفكر و اندیشه غنی حاكم بر جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: استكبارگران برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی تلاش بی وقفه ای را از سالیان گذشته آغاز كرده اند، ولی درایت، هوشمندی و بصیرت دلاورمردان این سرزمین تمامی افكار پلید آنان را در رسیدن به اهدافشان خنثی نموده است.

فرماندار شهرستان دماوند از برپایی جلسات متعدد با اقشار مختلف اعم از فرهنگیان، جوانان، ورزشكاران، بانوان، نخبگان و ... خبر داد و گفت: تمامی این جلسات با هدف تقابل با هجمه های سنگین تبلیغاتی و روانی دشمنان و آشنایی و استفاده هر چه بیشتر با ایده های اقشار مختلف جامعه صورت گرفته است.

وی یكی دیگر از افتخارات نظام را بنا نهادن پایه های حكومت اسلامی بر علم و دانش و دانش افروزی و دانش افزایی دانست و گفت: این قشر فرهیخته با حضور پرشور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی علاوه بر مقتدرتر ساختن نظام و پاسداری و حراست از خون پاك شهدا با هر رای خود تیری بر قلب دشمن می نشانند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.