مسافران نوروزي حمل و نقل جاده اي را ترجيح مي دهند

با نظر به امكان دسترسي سريع به سيستم حمل و نقل جاده اي مردم استفاده از حمل و نقل جاده اي را ترجيح مي دهند.

فريبرز واحدي مدير كل راه و ترابري استان تهران با اشاره به حجم بالاي مسافرت هاي جاده اي در ايام نوروزي به خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: با نظر به امكان دسترسي سريع به سيستم حمل و نقل جاده اي مردم استفاده از حمل و نقل جاده اي را ترجيح مي دهند.

وي افزود: حجم حمل و نقل جاده اي ايجاب مي كند برنامه ريزي خاصي صورت گيرد تا سيستم هاي عملياتي، خدماتي، كنترل و امدادي و تمام مسئولين ايمني حمل و نقل و ترافيك در جاده ها با آرايش جديد، حضور پررنگي داشته باشند.

مدير كل راه و ترابري استان تهران از افزايش خدمات رساني به مسافران نوروزي از طريق افزايش گشت هاي راهداري خبر داد و گفت: در جهت خدمات رساني هرچه بهتر به مسافران نوروزي در مبادي خروجي تهران به شهرهاي شمالي كشور و شهر زيارتي مشهد حضور گشت هاي راهداري افزايش مي يابد.

واحدي با اشاره به اقدامات وزارت راه و ترابري در ايام نوروز افزود: آماده سازي راهداري ها و افزايش تيم هاي راهداري و استفاده از سيستم هاي حمل و نقل هوشمند، مانيتورينگ جاده ها، آماده سازي سطح رويه راه ها، تجديد خط كشي ها، اصلاح حفاظ ها و نصب تجهيزات آشكار سازي نقاط پر حادثه و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام از مهمترين اقدامات وزارت راه و ترابري تهران براي ايام خاص نوروز است.

وي اظهار اميدواري كرد از 25 اسفند ماه سال جاري تا 15 فروردين ماه سال 91 با افزايش حجم مسافرت شاهد ارتقاء ايمني و افزايش رضايتمندي كاربران جاده اي باشيم.

واحدي يادآور شد: در ايام نوروز تمامي محورهاي مواصلاتي استان تهران باز خواهد بود./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار