لرستان/

71 درصد نامزدهای اصلاح طلب در لرستان تایید صلاحیت شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: 71 درصد اصلاح طلبانی كه حوزه لرستان برای نامزدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی كردند تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛حسن شریعت نژاد' در كرسی آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه لرستان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینكه چرا تمام كاندیداهای اصلاح طلب رد صلاحیت شده اند افزود: با وجو اینكه تعداد اندكی نامزدهای اصلاح طلب در لرستان برای نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام نویسی كردند، اما صلاحیت 71 درصد این افراد تایید شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال كه چرا با نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی كه جز اختلاس هستند برخورد نمی كنید گفت: تا كنون هیچ پرونده ای در این خصوص به استانداری لرستان ارسال نشده و در صورت وجود چنین مسئله ای بررسی وضعیت نمایندگان در این راستا از وظایف قوه قضاییه است.

وی در خصوص دلیل جابجایی فرمانداران استان نیز افزود: به دلیل اعتمادسازی و اطمینان بیشتر در راستای برگزاری انتخابات سالم كار جابجایی فرمانداران و معاونین مربوطه انجام شد چراكه برخی از این افراد در راستای جانبداری برخی نامزدها فعالیت می كردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان دخالت سپاه پاسداران در امر انتخابات را را كذب محض دانست و تصریح كرد: تنها نیروهای انتظامی در بحث امنیت انتخابات دخیل هستند.

شریعت نژاد اظهار داشت: همچنین در خصوص برخورد با تخلفات تبلیغاتی، تمام تخلفات ستادهای انتخاباتی جمع آوری و مستندسازی و توسط شورای نگهبان رسیدگی می شود و در همین راستا یكی از نامزدها را به دلیل تبلیغات غیرمتعارف رد صلاحیت كردند.

وی گفت: در شهرستان كوهدشت نیز با افرادی كه تیر اندازی، پایكوبی و تجمع كرده بودند برخورد و در این راستا 15 نفر بازداشت شدند.

وی در خصوص اینكه از یكی از نامزدهای شهر خرم آباد حمایت می كند اضافه كرد: اگر من فرماندار بودم بیشتر می توانستم به یك نامزد كمك كنم و الان در مسند معاونت سیاسی امنیتی از آرا مردم با جدیت محافظت خواهم كرد./س

 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.